نصرالله: نیازی به پاسخ دادن به ادعاهای نتانیاهو نیست

شنبه 21 مهر 1397 - 7:48:55
نصرالله: نیازی به پاسخ دادن به ادعاهای نتانیاهو نیست

بیروت- الکوثر: سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان گفت این جنبش نیازی نمی بیند به ادعاهایی که مقامات رژیم صهیونیستی مطرح می کنند پاسخ بدهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، دبیر کل حزب الله در برنامه زنده تلویزیونی المنار گفت: کار رهبری جنبش حزب الله لبنان نیازی به پاسخ دادن به اتهامات مطرح شده توسط  مقامات اسرائیلی، از جمله موارد مربوط به انبارهای موشک در بیروت، نمی بیند.

نصر الله گفت: من تأکید می کنم که سیاست ما در مسائل نظامی، سلاح ها و امکانات مقاومت در سکوت سازنده و آگاهانه است. ما هر بار که نتانیاهو در مورد حضور حزب الله (انبارها یا اسلحه) در اینجا و آنجا صحبت می کند، ملزم به پاسخگویی نیستیم.

دبیرکل حزب الله خاطرنشان ساخت که اقدامات وزیر خارجه لبنان، جبران باسیل پس از اتهامات تل آویو، گامی مهم در دیپلماسی لبنان در مخالفت با اسرائیل است.
باسیل یکم اکتبر در واکنش به اظهارات تل آویو سفیران خارجی حاضر در لبنان را به یک کنفرانس مطبوعاتی دعوت کرد، جایی که در آن وی موضع بیروت را اعلام کرد و به همراه سفیران در سایت هایی که در آن، بر اساس ادعای رژیم صهیونیستی، انبارها و کارگاه های موشکی حزب الله قرار داشتند، حضور یافتند.
رژیم صهیونیستی ادعا می کند جنبش حزب الله لبنان با حمایت از ایران، مخفیانه مکان‌هایی را در منطقه‌های پرجمعیت بیروت برای ارتقاء دقت موشکهایش ایجاد کرده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 21 مهر 1397 - 7:48:48