عهد التمیمی: به دنبال آزادی تمامی خاک فلسطین هستیم

چهار شنبه 11 مهر 1397 - 11:50:1
عهد التمیمی: به دنبال آزادی تمامی خاک فلسطین هستیم

تهران- الکوثر: عهد التمیمی، دختر مبارز فلسطینی خطاب به گروه‌های فلسطینی تاکید کرد، به خاطر فلسطین متحد و یکپارچه شوند و گرنه مردم برای انتخاب جایگزینبه پا میخیزند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از النشره، عهد التمیمی، دختر نوجوان فلسطینی که به خاطر رویارویی با نظامیان اسرائیلی شهرت یافته، در جشنواره‌ای که اتحادیه سراسری کار تونس آن را برگزار کرده بود، تاکید کرد: ما نسلی هستیم که آنچه که نسل پیش انجام داد را تکرار نخواهیم کرد و از هیچ وجبی از سرزمین تاریخی فلسطین کوتاه نمی‌آییم.

التمیمی گفت: اگر گروه‌های فلسطینی با هدف آزادسازی فلسطین متحد و یکپارچه نشوند، ما جایگزینی را برای این گروه‌ها پیدا و علیه آن‌ها به پا خواهیم خاست.

این دختر مبارز فلسطینی همچنین تصریح کرد: نسل قبل از ما به خاطر راهکار تشکیل دو کشوری شهید و زخمی دادند و به موسسات بین‌المللی و جهان به خاطر دستیابی به این راهکار اعتماد کردند و از سرزمین تاریخی‌شان چشم‌پوشی کردند، اما اسرائیل این فرصت را از دست داد.

وی اظهار داشت: ما فلسطینیان به خاطر آزادی فلسطین مقاومت نخواهیم کرد بلکه ما با هرگونه ظلم و ستم در جهان مقابله خواهیم کرد.

پیشتر باجی قاید السبسی، رئیس جمهوری تونس در کاخ "قرطاج" با عهد التمیمی به همراه اعضای خانواده‌اش دیدار کرد.


چهار شنبه 11 مهر 1397 - 11:39:26