تلاش امارات برای فرستادن جوانان آفریقایی به یمن

سه شنبه 10 مهر 1397 - 8:7:14
تلاش امارات برای فرستادن جوانان آفریقایی به یمن

تهران - الکوثر : فعالان در کشور آفریقایی چاد با راه اندازی پویشی در اینترنت به جوانان در مرکز آفریقا از جمله چاد درباره فریبکاری و تلاش امارات برای جذب افراد و جوانان در قبایل عربی و اعزام آنان به جنگ یمن در قالب افراد مزدور هشدار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، امارات که از سه سال پیش در جنگ جنایتکارانه علیه یمن شرکت دارد به جذب مزدور از ملیتهای مختلف روی آورده و به استخدام افراد قبایل عربی در مرکز آفریقا و استفاده از آنان به عنوان مزدور در این جنگ اقدام کرده است. 
برخی شرکتهای اماراتی به جوانان قبایل عربی در مرکز آفریقا پیشنهاد پرداختهای 900 تا 3000 دلار و نیز دریافت تابعیت امارات می دهند به شرط آنکه به استخدام شرکتهای امنیتی اماراتی در آیند. 
هیئتی از بازرگانان نیجر ژانویه سال 2018 میلادی با شماری از رهبران قبایل عربی دیدار کردند و توانستند ده هزار نفر از افراد این قبایل را که بین لیبی و چاد و نیجر ، زندگی عشایری دارند جذب کنند. 
محمد زین ابراهیم از فعالان چاد در ویدیویی که در صفحه خود در فیسبوک منتشر کرده به جوانان چادی و نیجری درباره این پیشنهاد کاری هشدار داده و اعلام کرده است :«این پیشنهاد در حقیقت برای جذب نیرو به منظور شرکت در جنگ یمن و ستیزه با ملت عربی و مسلمان این کشور به خاطر مشتی دلار است.» 
وی افزود: «اعراب کشورهای عرب خلیج (فارس) هیچ گاه به خودشان زحمت اطلاع از حال و روز اعراب بیابان نشین نداده اند اما همانها حالا از اعراب بیابان نشین دعوت می کنند که به یاری آنان بروند و در کنارشان در یمن بجنگند.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


سه شنبه 10 مهر 1397 - 7:40:1

دسته بندی :