نفتالی بنت: اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهیم

جمعه 6 مهر 1397 - 17:4:18
نفتالی بنت: اجازه تشکیل کشور فلسطین را نمی‌دهیم

بیروت- الکوثر: نفتالی بنت رئیس حزب خانه یهود گفت هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهیم داد و به شرکای خود در کابينه ائتلافی اجازه نخواهیم داد کابينه را به جناح چپ هدایت کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نفتالی بنت وزیر آموزش و رئیس حزب افراطی و راست گرای «خانه یهود» در فلسطین اشغالی تاکید کرد اجازه نخواهیم داد کشور فلسطین تشکیل شود.
نفتالی بنت گفت حزب خانه یهود هرگز اجازه نخواهد داد کشور (مستقل) فلسطین تشکیل شود حتی اگر خلع سلاح شود.
بنت در گفتگوی رادیویی تاکید کرد :« هرگز اجازه تشکیل کشور فلسطین را نخواهیم داد و به شرکای خود در دولت ائتلافی اجازه نخواهیم داد کابينه را به سمت جناح چپ هدایت کنند. 
رئیس حزب خانه یهود افزود: حزبش به عنوان بخشی از کابينه ائتلافی انتخاب شد تا مانع از تشکیل کشور فلسطین شود. وی مدعی شد کشور فلسطین در نوار غزه وجود دارد. 
نفتالی بنت افزود: اسرائیل باید بر حفظ منافع خود اصرار ورزد و تشکیل کشور فلسطین در هر شکل آن قابل قبول نیست.
بنت در پاسخ به این سئوال که آیا حزب خانه یهود با تشکیل کشور فلسطینی که خلع سلاح باشد موافق است ، گفت خانه یهود با تشکیل کشور فلسطین مخالف است.
وی خاطر نشان کرد حکومت اسرائیل شهروندان خود و تعداد آنها را تعیین می کند. تصور کنید میلیون ها آواره فلسطینی از سوریه وارد کرانه باختری رود اردن شوند و ناگهان بگویند که خانواده های آنان نه اهل رام الله بلکه اهل شهر یافا بوده اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 6 مهر 1397 - 17:4:8