شیخ نعیم قاسم: جنگ علیه سوریه شکستی مفتضحانه خورد

دو شنبه 2 مهر 1397 - 21:28:9
شیخ نعیم قاسم: جنگ علیه سوریه شکستی مفتضحانه خورد

بیروت- الکوثر: شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت جنگ تروریستی علیه سوریه که رویکرد مقاومت در منطقه را در چارچوب توطئه‌ “خاورمیانه جدید” هدف قرار داده بود، مفتضحانه شکست خورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، معاون دبیرکل حزب‌الله  در سخنرانی در شهر النبطیه اظهار داشت: این توطئه علیه سوریه که با مشارکت برخی رژیمهای خلیج فارس آغاز شد به رغم تمامی امکاناتی که برای آنها فراهم شد، به شکل مفتضحانه‌ای شکست خورد.

نعیم قاسم تاکید کرد: تروریسم تکفیری تجلی‌ رویکرد شیطانی صهیونیستی – آمریکایی است که مصداق خروج از اسلام و تحریف دین بوده و ابزاری برای نابودی منطقه است.

درباره حمله تروریستی اخیر در شهر اهواز نیز معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان بر شکست تروریست‌های تکفیری در رسیدن به اهداف خرابکارانه‌شان، ادامه حیات محور مقاومت و بقای آن در یک جبهه واحد و همبستگی واقعی برای پایان دادن به عمر تروریسم تکفیری به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و برخی رژیم های خلیج فارس تاکید کرد.

وی در ادامه حمله رژیم آل سعود علیه یمن را محکوم کرده و آن را “جنایت تجویز شده قرن” توصیف کرد که فاجعه انسانی در یمن برجا گذاشته است.

 معاون دبیرکل حزب‌الله بار دیگر بر آمادگی جنبش مقاومت لبنان برای حفاظت از این کشور و مقابله با دشمن اسرائیلی و هرگونه حمله‌ای علیه این کشور با اتکا به مثلث ارتش، ملت و مقاومت تاکید کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 2 مهر 1397 - 21:27:56