عهد التمیمی: از زندانی شدن بخاطر سفر به ایران نمی‌هراسم!

پنج شنبه 22 شهریور 1397 - 12:6:5
عهد التمیمی: از زندانی شدن بخاطر سفر به ایران نمی‌هراسم!

رام الله- الکوثر: عهد التمیمی دختر مبارز فلسطینی گفت حتی اگر سفرش به ایران موجب زندانی شدن او به دست صهیونیست ها شود از چنین کاری نمی ترسد.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، عهد التمیمی در مصاحبه ای که شبکه روسیا الیوم با او انجام داد گفت مقامات اسرائیلی مانع سفر او و اعضای خانواده اش به خارج از سرزمین فلسطین شده اند زیرا نمی خواهند صدایش به گوش دیگران برسد و دیگر ملت ها از آلام ملت فلسطین و ظلم اسرائیل آگاه شوند.

التمیمی درباره انتشار ویدیویی از او که در آن از سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به علت حمایت از خودش قدردانی و تشکر کرده است گفت به هر شخصی که از فلسطین دفاع کند و در برابر اسرائیل بایستد احترام می گذارد.

عهد التمیمی درباره خبرها در خصوص احتمال سفرش به ایران نیز گفت: «من به خوی می دانم عواقب سفر به ایران چیست. احتمال دارد به زندان بازگردانده شوم ولی هیچ گاه زندان ما را نمی ترساند و به وحشت نمی اندازد. طبعا زندان شرایط دشواری دارد ولی نمی تواند مانعی در برابر ما باشد».

شایان ذکر است نظامیان رژیم صهیونیستی عهد التمیمی را به اتهام حمله به نظامیان اسرائیلی در روز 19 دسامبر سال گذشته بازداشت کردند و او 29 ژوئیه امسال پس از هشت ماه حبس آزاد شد. بازداشت و محاکمه این دختر فلسطینی جنجال زیادی در سطح جهان ایجاد کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 22 شهریور 1397 - 12:1:51