اذعان رسانه‌های صهیونیست به توانمندیهای سید حسن نصرالله

یک شنبه 18 شهریور 1397 - 11:32:31
 اذعان رسانه‌های صهیونیست به توانمندیهای سید حسن نصرالله

تهران - الکوثر : رسانه‌های رژیم صهیونیستی بار دیگر از توانمندیهای برجسته سید «حسن نصرالله » دبیرکل حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، عاموس هارئیل تحلیلگر ارشد رژیم صهیونیستی در روزنامه صهیونیستی هاآرتص تحت عنوان «تبلیغات نصرالله» به اظهارات اخیر دبیرکل حزب‌الله در سالروز آزادسازی ارتفاعات لبنان اشاره کرد که از تزلزل روانی نظامیان رژیم صهیونیستی پرده برداشت. 

هارئیل به میزان تأثیر پذیری رژیم صهیونیستی و رسانه‌های آن از سخنرانی مشهور دبیرکل حزب الله در «بنت جبیل» در سال 2000 مشهور به خانه عنکبوت اشاره  و اظهار کرد : این سخنرانی ، ناتوانی و شرایط دشوار صهیونیستها را فاش کرد که نیروهای مقاومت می‌توانند اسرائیل را به عقب نشینی بیشتر وادار کنند. 

مجری شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز دبیرکل حزب الله لبنان را سخنرانی  برجسته و  باهوش توصیف کرد که در تحلیل نقاط ضعف جامعه اسرائیل اشتباه نمی‌کند. 

«زفی یحزکلی» تحلیلگر مسائل عربی هم گفت : دبیرکل حزب‌الله لبنان ، تحلیل‌هایی را مطرح می‌کند که پیش از این مطرح نشده بود. 

به گفته این تحلیلگر، نخبگان اسرائیلی تلاش دارند فرزندان خود را به یگان 8200 ارتش رژیم اسرائیل بفرستند تا کمتر در جبهه‌ها حضور داشته باشند اما رهبران مقاومت که به «پیروزی » و «شهادت » معتقدند  فرزندان خود را به جبهه جنگ می فرستند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


یک شنبه 18 شهریور 1397 - 11:10:1