هشدار حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 21:46:41
هشدار حماس و جهاد اسلامی به رژیم صهیونیستی

تهران - الکوثر : جنبش جهاد اسلامی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کردند مقاومت فلسطین به تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «حماد الرقب» سخنگوی حماس روز پنج شنبه در گفت و گوی تلفنی با شبکه خبری العالم گفت : مقاومت فلسطین در مرحله پیشرفته و توسعه یافته ای قرار دارد و قادر است به هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی مقابله به مثل و منافع ملت فلسطین را محقق کند.
سخنگوی حماس تصریح کرد، مقاومت اگر آتش بس می کند، در راستای منافع است و اگر حملات رژیم صهیونیستی را با موشک و گلوله پاسخ می دهد باز در راستای منافع مردم فلسطین است. 

گردانهای القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیزتاکید کرد به هر نوع تجاوزگری رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد. 
گردانهای القدس بر پایبندی خود به پاسخ دادن به هر نوع تجاوزگری اشغالگران تاکید کرد و افزود: هر حمله ای را با حمله پاسخ خواهیم داد. 
این گردانها خاطر نشان کرد: هر هزینه ای هم که برای مقاومت داشته باشد، به اشغالگران اجازه نخواهیم داد قواعد درگیری را تغییر دهند.
نیروهای مقاومت فلسطین از چهارشنبه شب و در پاسخ به حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به باریکه غزه، دستکم 220 راکت به شهرک های صهیونیست نشین در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کردند. 
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز سه شنبه و چهارشنبه شب بارها مناطقی از باریکه غزه را هدف حملات موشکی قرار دادند که در این حملات سه فلسطینی شهید و چند نفر زخمی شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 18 مرداد 1397 - 18:8:37

عکسهای بیشتر :