اختصاصی: حزب الله جنایت عربستان در حمله به بیمارستان الحدیده را محکوم کرد

شنبه 13 مرداد 1397 - 13:27:56
اختصاصی: حزب الله جنایت عربستان در حمله به بیمارستان الحدیده را محکوم کرد

بیروت-الکوثر: مقاومت اسلامی حزب الله لبنان ضمن تسلیت فاجعه اخیر الحدیده و شهادت ده‌ها شهروند بیگانه یمنی، اقدام عربستان سعودی در حمله به بیمارستان این شهر را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای حمله هوایی اخیر جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بیمارستان "الثوره" در بندر الحدیده را محکوم کرد.
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در صفحه رسمی خود شهادت ده‌ها نفر از مردم بیگناه یمن در حمله وحشیانه جنگنده‌های سعودی را به ملت و دولت یمن تسلیت گفت.
حزب الله لبنان در این بیانیه ضمن محکوم کردن اقدام عربستان سعودی در حمله به این بیمارستان از تمامی کشورهای آزاد، سازمان‌های بین المللی و حقوق بشری خواست تا در برابر این جنایت موضع گیری کرده و این اقدام ددمنشانه حکام ریاض را محکوم کنند.
مقاومت اسلامی حزب الله لبنان این اقدام عربستان سعودی را سقوط اخلاقی کشورهای عضو ائتلاف و در راس آن‌ها عربستان قلمداد کرد و افزود: این جنایت نشان دهنده شکست مفتضحانه سربازان و مزدوران این ائتلاف در میدان‌های نبرد از مردم مقاوم یمن است.
این مقاومت اسلامی در پایان تاکید کرد: مردم یمن که تاکنون هیچ ضعفی از خود در برابر تجاوز عربستان سعودی نشان نداده‌اند قادر هستند تا با وحدت و ایستادگی از این مرحله سخت نیز عبور کنند.
حزب الله ضمن همدردی با خانواده شهدای این جنایت از خداوند منان خواستار شفای عاجل مجروحین این حمله وحشیانه شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


شنبه 13 مرداد 1397 - 11:52:38