پهپاد ناشناس در نزدیکی پایگاه نظامی حمیمیم منهدم شد

سه شنبه 9 مرداد 1397 - 21:54:44
پهپاد ناشناس در نزدیکی پایگاه نظامی حمیمیم منهدم شد

تهران-الکوثر: سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه موفق به سرنگون کردن یک هواپیمای بدون سرنشین ناشناس در نزدیکی بزرگترین پایگاه تحت کنترل خود در سوریه شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ناشناس در نزدیکی پایگاه هوایی "حمیمیم" که در اختیار نظامیان روس قرار دارد، هدف موشک‌های سامانه پدافندی ارتش روسیه قرار گرفته و منهدم شد.
"یوسف علی" عضو واحد رسانه اي مقاومت در سوریه در گفت وگو با الکوثر از انهدام یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ناشناس در نزدیکی پایگاه هوایی "حمیمیم" در استان لاذقیه واقع در غرب سوریه خبر داد.
وي تصریح کرد: سامانه پدافند هوایی ارتش روسیه این پهپاد را زمانی که در حال نزدیک شدن به پایگاه هوایی حمیمیم بود شناسایی و منهدم کرده است.
به گفته این عضو اعلام مقاومت در خصوص هویت این پهپاد اطلاع دقیقی منتشر نشده است ولی احتمال می رود همچون گذشته این هواپیمای بدون سرنشین توسط عناصر تروریست القاعده در مناطق نزدیک به حمیمیم به پرواز درآمده باشد.
پیش از این نیز بارها عناصر گروه تروریستی القاعده با به پرواز درآوردن پهپادهای شناسایی قصد داشته اند تا به شناسایی اهداف در این پایگاه نظامی بپردازند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 9 مرداد 1397 - 14:46:47