راهپیمایی مردم بحرین در حمایت از شیخ "عیسی قاسم" + عکس

دو شنبه 8 مرداد 1397 - 12:9:35
راهپیمایی مردم بحرین در حمایت از شیخ "عیسی قاسم" + عکس

تهران-الکوثر: مردم بحرین عصر روز گذشته در در حمایت از رهبر معنوی انقلاب مردمی این کشور در مناطق مختلف از جمله "الدراز" دست به راهپیمایی زدند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ده ها نفر از مردم انقلابی بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم و زندانیان سیاسی این کشور در خیابان‌های بحرین به ویژه منطقه "الدراز" تظاهرات کردند.
"صامد العلی" عضو واحد رسانه ای مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر از راهپیمایی اعتراض آمیز مردم بحرین در محکومیت سیاست‌های رژیم آل خلیفه و همچنین در حمایت از آیت الله شیخ "عیسی قاسم" رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین خبر داد.
وی تصریح کرد: مردم مناطق مختلف بحرین عصر روز گذشته در حمایت از شیخ عیسی قاسم و اعتراض به بازداشت خانگی وی که منجر به وخامت حال جسمانی وی و در نهایت انتقال رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین به خارج از کشور جهت درمان، دست به راهپیمایی زده و اعتراض خود نسبت به سیاست‌های رژیم آل خلیفه را اعلام کردند.
وی ادامه داد: معترضان بحرینی با حمل پوسترها و دست نوشته‌هایی خواستار آزادی تمامی زندانیان سیاسی و همچنین پایان یافتن بازداشت خانگی آیت الله شیخ "عیسی قاسم"، رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین شدند.
در این راهپیمایی معترضان خواستار خروج نیروهای اشغالگر سعودی و همچنین برچیده شدن پایگاه نظامی آمریکا از بحرین شدند.

 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 8 مرداد 1397 - 12:1:2