آخرین وصیت شهید 17 ساله فلسطینی

جمعه 5 مرداد 1397 - 16:39:29
آخرین وصیت شهید 17 ساله فلسطینی

رام الله- الکوثر: شهید محمد طارق یوسف در وصیتنامه ای که پیش از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شهرک صهیونیست نشین «آدم» نوشت عمق علاقه اش به فلسطین و نفرت خود از جنایات اشغالگران صهیونیست را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این شهید 17 ساله که در حمله شهادت طلبانه خود یک صهیونیست را با سلاح سرد به هلاکت رساند و دو صهیونیست دیگر را زخمی کرد از سستی و سکوت برخی فلسطینی ها در برابر جنایات اشغالگران به ویژه از سوی کسانی که سلاح در اختیار دارند ولی در برابر ماشین کشتار صهیونیست ها اقدامی انجام نمی دهند، انتقاد کرد و از آنان خواست به جای آن که سلاح خود را به سوی فرزندان فلسطین نشانه روند آن را به سوی سینه اشغالگران بچرخانند.

شهید یوسف با یادآوری آلام و رنج های ملت فلسطین در نوار غزه و از جنبش مقاومت فلسطین در غزه و قدس ستایش کرد. او خطاب به سازشکاران فلسطینی نوشت: «ترسوها بمیرید، شما خون شهدا را فروختید، خجالت نمی کشید؟ مردم شما در غزه و قدس مقاومت می کنند ولی شما چه کرده اید؟ شما تلاش می کنید این مقاومت را سرکوب کنید»!

محمد طارق یوسف در پایان از خداوند به علت کوتاهی در قبال مسجدالاقصی و مظلومان طلب مغفرت کرد و از بقیه جوانان فلسطینی خواست راه او را ادامه دهند و به وظیفه خود عمل کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


جمعه 5 مرداد 1397 - 16:37:54