فرودگاه بین المللی ابوظبی هدف حمله پهپادهای یمنی قرار گرفت

پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 20:7:34
فرودگاه بین المللی ابوظبی هدف حمله پهپادهای یمنی قرار گرفت

ویژه-الکوثر: یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن فرودگاه بین المللی ابوظبی در امارات متحده عربی را هدف حمله قرار دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرودگاه بین المللی ابوظبی در امارات متحده عربی هدف حملات هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی یمن قرار گرفت.
یک منبع در اعلام مقاومت در یمن در گفت وگو با الکوثر از حمله هواپیماهای بدون سرنشین تهاجمی صماد-۳  یگان پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن به فرودگاه بین المللی ابوظبی خبر داد.
این منبع تصریح کرد: هواپیماهای تهاجمی بدون سرنشین یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن عصر امروز در چندین نوبت این فرودگاه بین المللی را هدف موشک‌های خود قرار دادند.
مقامات اماراتی بدون اشاره به عملیات هوایی نیروهای یمنی اعلام کرده‌اند به دلیل بروز برخی مسائل پروازهای این فرودگاه متوقف شده است.
هنوز آمار دقیقی از خسارات و تلفات این حملات منتشر نشده است.
یک منبع آگاه در یگان‌های پهپادی ارتش و کمیته مردمی انصارالله یمن اعلام کرد: ازین پس تغییر عمده و قابل توجهی در حمله پهپادی به اهداف مورد نظر در عمق خاک کشورهای عضو ائتلاف به ویژه عربستان و امارات متحده عربی به وجود آمده و حملات به این اهداف گسترش چشمگیری خواهند یافت.
وی با تاکید بر ارتقاء قابل توجه توان پهپادی نیروهای یمنی از افزایش کمی و کیفی حملات در روزهای آتی خبر داد.
سخنگوی رسمی انصارالله یمن پیش از این اعلام کرده بود که ابوظبی، دبی و ریاض هدف حملات نیروهای یمنی قرار خواهد گرفت.


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 4 مرداد 1397 - 19:28:46