حمله داعش به تلعفر توسط نیروهای عراقی خنثی شد

سه شنبه 2 مرداد 1397 - 23:11:37
حمله داعش به تلعفر توسط نیروهای عراقی خنثی شد

ویژه- الکوثر: نیروهای بسیج مردمی با همکاری پلیس عراق حمله عناصر گروه تروریستی داعش به شهر تلعفر در شمال عراق را خنثی کردند.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، نیروهای بسیج مردمی عراق در یک عملیات مشترک با پلیس این کشور طرح حمله موشکی داعش به شهر تلعفر در شمال این کشور را خنثی کردند.
"باسم التمیمی" عضو اعلام مقاومت در عراق در گفت وگو با الکوثراز خنثی سازی حمله موشکی گروه تروریستی داعش به شهر تلعفر در عملیات مشترک نیروهای "حشد الشعبی" و پلیس عراق خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت با بیان این که عناصر داعش سعی داشتند شهر تلعفر را هدف موشک‌های کوتاه بردی که در اختیار دارند قرار دهند خاطرنشان کرد: نیروهای حشد الشعبی و پلس عراق در یک عملیات مشترک موفق شدند یکی از پایگاه‌های عناصر گروه تروریستی داعش در شمال تلعفر را کشف و هدف حمله قرار دهند.
 این عضو اعلام مقاومت اضافه کرد: در این حمله چندین نفر از عناصر تروریست داعش کشته و تمامی تجهیزات آن‌ها نیز منهدم شد.
وی اضافه کرد: عناصر داعش در این مکان تعداد قابل توجهی موشک کاتیوشا به همراه مقادیر زیادی مواد منفجره جهت انجام حملات انتحاری و بمب گذاری انبار کرده و سعی داشتند در اولین تلاش خود شهر تلعفر را هدف حمله موشکی قرار دهند.
نیروهای بسیج مردمی عراق از چندی پیش عملیات گسترده‌ای در مناطق مختلف عراق برای شناسایی و دستگیری عناصر مخفی گروه تروریستی داعش که دست به اقدامات تروریستی می زنند را آغاز کرده‌اند.
در این عملیات‌ها علاوه بر دستگیری تعداد زیادی از عناصر مخفی وابسته به داعش ده‌ها نفر از تروریست‌های داعشی نیز کشته شده و بسیاری از تونل‌ها و مخفیگاه‌های این گروه تروریستی کشف و منهدم گردیده است.


اخبار عراق را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 2 مرداد 1397 - 18:41:39

دسته بندی :