برگزاری مجالس مختلف در حمایت از شیخ "عیسی قاسم" 

یک شنبه 31 تیر 1397 - 21:6:36
برگزاری مجالس مختلف در حمایت از  شیخ "عیسی قاسم" 

اختصاصی- الکوثر: مردم بحرین با رو به وخامت گذاشتن حال عمومی رهبر معنوی انقلاب مردمی این کشور با اجتماع در مساجد اقدام به حمایت از وی خواهند کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، گروه‌های انقلابی بحرین با انتشار فراخوانی از مردم این کشور دعوت کردند تا با اجتماع در مساجد مختلف این کشور ضمن حمایت از آیت الله شیخ "عیسی قاسم" برای سلامتی وی دست به دعا بردارند.
"صامد العلی" عضو اعلام مقاومت در بحرین در گفت وگو با الکوثر، از فراخوان گروه‌های انقلابی بحرین به منظور برگزاری اجتماعات مختلف در مساجد بحرین برای حمایت و همچنین دعا برای سلامتی آیت الله شیخ "عیسی قاسم" رهبر معنوی انقلاب مردمی این کشور خبر داد.
این عضو اعلام مقاومت تصریح کرد: گزارشات به دست آمده از حال شیخ عیسی قاسم حاکی از رو به وخامت گذاشتن حال وی بوده که پزشکان عدم دسترسی رهبر انقلاب مردمی بحرین به معاینات پزشکی در زمان بازداشت خانگی را عامل اصلی وضعیت جسمانی نامساعد وی قلمداد کرده‌اند.
وی ادامه داد: مردم بحرین که از حضور در بیمارستان محل حضور شیخ عیسی قاسم منع شده‌اند فردا شب با حضور در ۱۰ مسجد مختلف این کشور و برگزاری مجالس راز و نیاز برای سلامتی رهبر معنوی انقلاب مردمی بحرین دست به دعا برمی‌دارند.
رژیم آل خلیفه از حدود یک سال قبل با حمله به منطقه الدراز علاوه بر به شهادت رساندن و زخمی کردن ده‌ها نفر از مردم بحرین منزل شیخ عیسی قاسم را به اشغال خود درآورده و وی را در بازداشت خانگی نگه داشت.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 31 تیر 1397 - 20:42:8

دسته بندی :