هادي العامري به اعتراضات در جنوب عراق واکنش نشان داد

پنج شنبه 28 تیر 1397 - 22:50:53
هادي العامري به اعتراضات در جنوب عراق واکنش نشان داد

بغداد- الکوثر: رئيس ائتلاف فتح در مراسمی که اين ائتلاف به مناسبت سالگرد شهادت محمد باقر صدر برگزار کرده بود، از دولت عراق خواست به خواسته های تظاهرکنندگان پاسخ دهد. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، العامري گفت: «از دولت می خواهیم به سرعت به این خواسته های برحق در حد امکان پاسخ دهد و آن دسته از مشکلات را که امکان حلّ آنها وجود دارد، با سرعت لازم و به دور از سیاست وعده ها و طفره روی حل کند». وي از تظاهرکنندگان نيز خواست چهره مسالمت آمیز تظاهرات را حفظ کنند تا «نه حقوق مشروع آنان ضایع شود و نه بهانه به دست کسانی داده شود که منتظرند از آب گل آلود ماهی بگیرند و از خواسته ها و نیازهای قانونی شهروندان برای رسیدن به مقاصد پست و پلید خود بهره ببرند».
رئیس ائتلاف فتح همچنين با اشاره به این که نبرد با تروریسم در عراق هنوز پایان نیافته است، از ملت عراق خواست با نقشه هایی که هدف از آنها مصادره پیروزی عراق بر تروریسم است، مقابله کنند.
العامري گفت: «از ملت  عزیز عراق می خواهم در برابر نقشه هایی که هدف آنها مصادره پیروزی بزرگ به دست آمده بر باندهاي تروريستي با دادن خونهای گرانبها است، ایستادگی کنند و اجازه ندهند گروهک های تروریستی با استفاده از غفلت برخی، بار دیگر باز گردند زیرا نبرد با تروریسم هنوز پایان نیافته است و باید در این خصوص هوشیار بود». 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


پنج شنبه 28 تیر 1397 - 22:46:54