اعتراض اسراي فلسطيني به اقدام تشکيلات خودگردان !

پنج شنبه 28 تیر 1397 - 1:30:15
اعتراض اسراي فلسطيني به اقدام تشکيلات خودگردان !

تهران - الکوثر : اسرای فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای، از اعتصاب غذای خود در اعتراض به اقدام تشکیلات خودگردان فلسطینی به قطع حقوق آنان خبر دادند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، اسرای فلسطینی دربند زندان های رژیم صهیونیستی در اعتراض به ادامه اقدامات تشکیلات خودگردان در قطع حقوق اسرای فلسطینی و دریافتی های خانواده های آنان ، اعتصاب غذا می کنند.
جنبش اسیر در زندان های رژیم اشغالگر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: «از این لحظه به بعد، با اعتصاب غذا فریاد برخواهیم آورد. هرگز واژگانی مانند "آرزو یا خواهش می کنیم" از ما نخواهید شنید بلکه برای بازگرداندن حقوق خانواده های خود تصمیم روشن و مشخصی اتخاذ کرده ایم و تا تحقق مطالبات خود، دست از اعتصاب برنخواهیم داشت.»
این جنبش افزود: «ارتش ها و سربازان وقتی در خطوط مقدم هستند، معمولا رهبران و ملت هایشان از آنها حمایت می کنند، از نان خود می زنند و آن را برای سربازان خود ارسال می کنند تا پایداری آنها را تقویت کنند و خط مقدم آنها دچار شکست و فروپاشی نشود.»
این جنبش تاکید کرد: «پرداخت نشدن حقوق ما به این معناست که باید از حقوق خانواده های خود دفاع کنیم و ناچار خواهیم شد برای گرفتن حق خود، به زور متوسل شویم. تاریخ ثبت خواهد کرد که سربازان در خطوط مقدم اعتصاب غذا کردند زیرا کسانی که در جایگاه رهبری و مسئول آنها هستند، به جای حمایت از خانواده های سربازان، به حقوقشان تجاوز کردند.» 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


پنج شنبه 28 تیر 1397 - 1:30:9

دسته بندی :