نقش سید حسن نصر الله در افزایش روحیه رزمندگان یمنی

سه شنبه 19 تیر 1397 - 8:54:0
نقش سید حسن نصر الله در افزایش روحیه رزمندگان یمنی

تهران- الکوثر: هزاران یمنی در پی سخنرانی اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان که طی آن از رزمندگان ارتش و کمیته های مردمی یمن به علت ایستادگی دلاورانه در برابر متجاوزان محور عربی- غربی و صهیونیستی به یمن تجلیل کرد ؛ برای جنگ با متجاوزان و مزدورانان آنان داوطلب شده اند و به جبهه های نبرد رفته اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید حسن نصر الله در سخنرانی خود که با استقبال گسترده یمنی ها روبرو شد آروز کرد تحت فرماندهی عبد الملک بدر الدین دبیر کل جنبش انصار الله یمن در کنار رزمندگان یمنی با متجاوزان بجنگد.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه الاخبار چاپ لبنان ،منابع مختلف در مناطق تحت کنترل گروه انصارالله در یمن به روزنامه الاخبار گفتند: سخنان سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان درباره نبرد در سواحل غربی به سرازیر شدن داوطلبانه هزاران نفر از فرزندان قبایل یمنی به استان الحدیده برای دفاع از حاکمیت و استقلال کشورشان نقش بسزایی داشت.
این منابع تصریح کردند: فرماندهی ارتش و کمیته های مردمی یمن مازاد جنگجویان را که روانه استان الحدیده شده بودند به بقیه جبهه ها فرستاده است.
این منبع در ادامه مطلب افزود:سخنان دبیر کل حزب الله لبنان تا این لحظه همچنان در استانهای شمالی، رادیوهای و ضبط و صوت های داخل خودروها و منازل به عنوان نشان شجاعت و بزرگداشت یمنی ها از سید مقاومت و قهرمان جنگ ژوئیه در مقابله با رژیم غاصب اسرائیل، تکرار و
پخش می شود.
سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان چندی پیش در یک سخنرانی تلویزیونی خطاب به رزمندگان یمنی گفت:«ای کاش همراه شما بودم،
وای کاش می توانستم به عنوان جنگجویی از جنگجویان شما گوش به فرمان رهبر عزیز و شجاع شما باشم».


اخبار یمن را اینجا پیگیری کنید 

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 18 تیر 1397 - 18:21:5