کشف انبار سلاح و جنگ افزار تروریست ها نزدیک گذرگاه نصیب

یک شنبه 17 تیر 1397 - 13:30:45
کشف انبار سلاح و جنگ افزار تروریست ها نزدیک گذرگاه نصیب

دمشق- الکوثر: خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی مناطق اطراف گذرگاه نصیب در مرز سوریه و اردن که به تازگی تحت کنترل مجدد نیروهای دولتی سوریه درآمد، انبار مهمات و جنگ افزارهای سنگین تروریستها را کشف کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بر اساس گزارش خبرگزاری سانا، نیروهای ارتش سوریه نفربرهای «بی ام پی» و «پی آر دی ام» و همچنین انواع مهمات از جمله گلوله های خمپاره و تانک و راکت اندازهای مختلف به اضافه یک درمانگاه صحرایی حاوی انبار دارو با منشأ خارجی و یک کارگاه آماده سازی بمب و بازداشتگاهی را که برای نگهداری ربوده شدگان استفاده می شد، نزدیک گذرگاه نصیب کشف کردند.

گروه های مسلح که شکست خود را حتمی می دیدند بر اساس توافق به دست آمده با میانجی گری روسیه، از گذرگاه نصیب عقب نشینی کردند و این منطقه را به ارتش سوریه تحویل دادند.

خبرگزاری سانا همچنین اعلام کرد نیروهای ارتش سوریه طی 24 ساعت اخیر کنترل شماری از پاسگاه های مرزی را در جنوب استان درعا تا گذرگاه نصیب به دست گرفتند. یگان های ارتش همچنین تامین امنیت جاده ترانزیت درعا به گذرگاه نصیب را با پاکسازی دو سوی جاده و از بین بردن خاکریزها و موانعی که گروه های مسلح ایجاد کرده بودند آغاز کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید

الکوثر را در توئیتر دنبال کنید


یک شنبه 17 تیر 1397 - 13:19:5