مقایسه نتانیاهو و همسرش با لویی شانزدهم و ماری آنتوانت!

سه شنبه 12 تیر 1397 - 10:31:54
مقایسه نتانیاهو و همسرش با لویی شانزدهم و ماری آنتوانت!

بیروت- الکوثر: ایهود باراک نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی و همسرش ساره را با لویی شانزدهم و همسرش ماری آنتوانت مقایسه کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، به نوشته روزنامه القدس العربی، بحث و جدال میان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ایهود باراک، نخست وزیر سابق این رژیم همچنان ادامه دارد، به طوری که باراک، نتانیاهو را به لویی شانزدهم و ساره، همسرش را به ماری آنتوانت که انقلاب فرانسه به کار هر دوی آنها پایان داد، تشبیه کرد.

باراک پس از افشای دست داشتن ساره نتانیاهو در پرداخت هزینه وعده‌های غذایی "گران‌قیمت" از اموال دولتی و به صورت غیرقانونی خانواده نتانیاهو را به خانواده سلطنتی فرانسه تشبیه کرد.

در کلیپ‌های ویدیویی‌ پلیس اسرائیل آمده نیر هیفتز، مشاور سابق خانواده نتانیاهو نسبت به اقدامات رئیس دفتر نخست وزیر که با ساره در فسادهای مختلف همدست بوده و در سفرهای رسمی ساره به جهان از ده‌ها هزار دلار از اموال دولتی سوء استفاده  کرده، هشدار داد.

طبق گزارش‌های پلیس رژیم صهیونیستی، ساره گاهی اوقات با پرداخت رشوه به برخی از کارمندان دفتر نخست وزیر از آن‌ها سوء استفاده می‌کرد.

آنتوانت، ملکه پیش از انقلاب کبیر فرانسه یک بانوی اشراف‌زاده، ولخرج و خوشگذران بود که از روند جامعه آگاهی چندانی نداشت. گفته شده زمانی که صدای انقلاب فرانسه بلند شده بود وی از کسی پرسید: که مردم چه می‌خواهند؟ آن شخص پاسخ داد: گرسنه‌اند و نان می‌خواهند. آنتوانت گفته بود: اکنون که نان ندارند چرا شیرینی نمی‌خورند!


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


سه شنبه 12 تیر 1397 - 10:31:47