توئیت انور قرقاش: حملات به الحدیده را متوقف کردیم!

یک شنبه 10 تیر 1397 - 13:16:31
توئیت انور قرقاش: حملات به الحدیده را متوقف کردیم!

صنعا- الکوثر: مقاومت شجاعانه ارتش و کمیته های مردمی یمن و ساکنان ساحل غربی این کشور در برابر موج حملات متجاوزان، آنان را مجبور به عقب نشینی کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در همین راستا انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجی امارات متحده عربی اعلام کرد کشورش تصمیم به توقف موقت حملات به شهر الحدیده در غرب یمن گرفته است. وی مدعی شد هدف از توقف حملات به الحدیده، دادن فرصت کافی به مارتین گریفیتس فرستاده سازمان ملل متحد به یمن است تا به توافقی برای عقب نشینی بی قید و شرط حوثی ها (انصار الله) از بندر الحدیده دست یابد.

قرقاش صبح امروز یکشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: «از ادامه تلاش های مارتین گریفیتس فرستاده ویژه سازمان ملل متحد برای دستیابی به توافق برای عقب نشینی بی قید و شرط حوثی ها از شهر و بندرگاه الحدیده استقبال می کنیم. ما حملات خود را به طور موقت متوقف کردیم تا فرصت کافی برای بررسی کامل این گزینه فراهم شود و امیدواریم تلاش ها به نتیجه برسد».

شایان ذکر است مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی در ماه ژوئن حملاتی را با همه توان با کمک مستقیم آمریکا و فرانسه و رژیم صهیونیستی به شهر الحدیده آغاز کردند و انتظار پیروزی سریعی را داشتند ولی مقاومت شجاعانه ارتش و کمیته های مردمی و ساکنان سواحل غربی یمن آنها را مجبور به قبول شکست مفتضحانه و عقب نشینی کرد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


یک شنبه 10 تیر 1397 - 13:14:33