رژيم آل خليفه مسئول وخامت حال شيخ عيسي قاسم است

چهار شنبه 6 تیر 1397 - 22:53:55
رژيم آل خليفه مسئول وخامت حال شيخ عيسي قاسم است

تهران - الکوثر : جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای اعلام کرد با نگرانی وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم بزرگترین مرجع دینی شیعیان را در بحرین دنبال می‌کند و دولت بحرین را مسئول کامل این امر می‌داند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در بیانیه جمعیت الوفاق آمده است در نتیجه بازداشت اجباری واجازه ندادن برای پیگیری وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم ، مسئولان رژیم آل خلیفه از جمله رأس نظام ، مسئول کامل وخامت حال او هستند زیرا پیگیری وضعیت سلامتی شیخ عیسی قاسم فقط از طریق تصمیم‌های امنیتی که تمام جزئیات و شرایط معالجه را تحمیل می‌کنند ، امکانپذیر است. 
در ادامه این بیانیه آمده است ، بازداشت اجباری آن‌هم در این سن موضوعی خطرناک است که پیامد‌ها و تأثیرات زیادی بر سلامتی شیخ خواهد داشت. 
الوفاق در این بیانیه همچنین لغو محاصره و بازداشت اجباری آیت‌ الله شیخ عیسی قاسم و بازگرداندن تمام حقوق مدنی، انسانی و دینی وی را خواستار شد زیرا این موضوع یک بخش اساسی در راستای تلاش برای بررسی اوضاع انسانی، حقوقی و سیاسی در بحرین است که این کشور بدان نیاز دارد.
مرکز حقوق بشر بحرین اعلام کرد حال شیخ عیسی قاسم بزرگترین مرجع دینی شیعیان بحرین وخیم شده است. این در حالی است که وی را عصر روز یکشنبه بیست و چهارم ژوئن با آمبولانس با همراهی خودروهای امنیتی به یکی از بیمارستان ها منتقل کردند. وی همچنان در بیمارستان تحت معالجه و مراقبت های پزشکی قرار دارد.
گفتنی است مسئولان رژیم آل خلیفه پسر شیخ عیسی قاسم و داماد او را نیز به همراه وی بازداشت کردند اما در روز بعد یعنی بیست و پنجم ژوئن دو هزار و هیجده آنها را آزاد کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 


چهار شنبه 6 تیر 1397 - 22:53:8