داعشی ها میهمانان پایگاه آمریکایی ها در سوریه!

دو شنبه 4 تیر 1397 - 17:0:29
داعشی ها میهمانان پایگاه آمریکایی ها در سوریه!

دمشق- الکوثر: منابع رسمی سوری اعلام کردند دو بالگرد ائتلاف آمریکایی در سوریه، دو سرکرده تشکیلات تروریستی داعش را از منطقه تویمین در مرز سوریه و عراق به پایگاه نظامیان آمریکایی منتقل کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد در چارچوب حمایت آشکار آمریکا از سازمان های تروریستی و تامین پوشش برای آنها با هدف طولانی کردن جنگ در سوریه، دو بالگرد متعلق به ائتلاف آمریکایی، دو سرکرده تروریست های داعش را از منطقه تویمین در مرز سوریه و عراق منتقل کردند.

به گفته منابع محلی، نیروهای آمریکایی با دو بالگرد در منطقه تویمین پیاده شدند و دو عضو گروه تروریستی داعش را به مقر نیروهای اشغالگر آمریکایی در شهر الشدادی منتقل کردند.

این منابع افزودند فرود بالگردها و انتقال سرکردگان داعش بدون هیچ گونه درگیری و با هماهنگی و همکاری ائتلاف نیروهای سوریه دموکراتیک در منطقه صورت گرفت.

سانا افزود: عملیات انتقال سرکردگان و اعضای داعش که با استفاده از بالگردهای آمریکایی در مناطق مختلف شرق سوریه گزارش شده است بخشی از برنامه همکاری واشنگتن با بقایای گروه های تروریستی و بهره برداری از این افراد برای عملی کردن توطئه آمریکا علیه سوریه و ایجاد گروه های جدید شبه نظامی با عناوین مختلف در شمال شرق سوریه و منطقه التنف است.

همکاری ائتلاف آمریکا با تروریست های داعش همزمان با افزایش جنایات داعش علیه ساکنان استان های دیرالزور و الحسکه صورت می گیرد. این تروریست ها از ابتدای ماه ژوئن تاکنون مرتکب شش مورد کشتار در روستاهای الشعفه و الحردان و تل الشایر و خویبره و جزاع شده اند که طی آن دست کم 68 غیرنظامی که عمدتا زن و کودک هستند شهید و زخمی شده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال سروش الکوثرفارسی کلیک کنید


دو شنبه 4 تیر 1397 - 16:54:40