مراسم روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در صنعا برگزار شد

جمعه 18 خرداد 1397 - 18:2:27
مراسم روز جهانی قدس با حضور گسترده مردم در صنعا برگزار شد

صنعا- الکوثر: هزاران نفر از مردم یمن در پی دعوت عبدالملک بدرالدئین الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله در خیابانهای شهر صنعا پایتخت این کشور حضور یافتند و با سردادن شعارهای ضدصهیونیستی و شعارهایی در حمایت از فلسطین روز جهانی قدس را گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شرکت کنندگان در این راهپیمایی با حضور در خیابان «ستین» شهر صنعا پایتخت یمن پرچم های یمن و فلسطین را به اهتزار در آوردند و پرچم های آمریکا و اسراییل را به آتش کشیدند.

در این راهپیمایی که تاکنون نظیر آن در این کشور اتفاق نیفتاده بود شرکت کنندگان با خود پلاکاردهای در محکومیت جنایات آمریکا؛ ‌رژیم سعودی و رژیم صهیونیستی حمل می کردند.

راهپیمایی های بزرگ دیگری نیز به مناسبت روز جهانی قدس در شهرهای صعده و الحدیده یمن برگزار شد.

عبدالملک بدرالدین الحوثی عصر روز گذشته در سخنانی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس ضمن دعوت از همه آحاد ملت یمن در برگزاری پر شور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: فلسطین بخشی از امت اسلامی است و یاری فلسطینی ها در مقابله با دشمن اسراییلی وظیفه همه ملتهای مسلمان از جمله ملت یمن است.

وی تاکید کرد: ازاد سازی سرزمین فلسطین و در راس ان بیت المقدس و مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف از چنگال اسراییل بر همه ما واجب است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 18 خرداد 1397 - 18:2:17