زمانی که «شیخِ صهیونیست» برای وهابیت تبلیغ می‌کند!

جمعه 18 خرداد 1397 - 10:21:56
زمانی که «شیخِ صهیونیست» برای وهابیت تبلیغ می‌کند!

بیروت- الکوثر: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی ضمن انتقاد از رهبران حماس به دلیل بزرگداشت روز جهانی قدس، با استناد به سخنان شیوخ وهابیت مدعی شد تبعیت از ایران موجب عذاب الهی در آخرت خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رژیم صهیونیستی همزمان با تهدید فلسطینی‌ها در داخل سرزمین‌های اشغالی و غزه، سعی می‌کند روز قدس را روزی صرفا «ایرانی» بخواند.

«اویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم اشغالگر قدس که به تسلط بر زبان عربی و حضور در رسانه‌های عربی شهرت دارد، در تازه‌ترین ویدیویی که منتشر کرد، روز جهانی قدس را را «روز قدس ایرانی» خواند و فلسطینی‌ها را از برگزاری چنین روزی برحذر داشت.

ادرعی در ابتدای این ویدیو با استناد به حدیث نبوی «من تشبّه بقومٍ فهو منهم» (هرکس خود را شبیه قومی کند، از آن قوم خواهد بود)، رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به دلیل تبعیت از ایران و عمل به توصیه امام خمینی (ره) در بزرگداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، «تروریست» خواند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل، انقلاب اسلامی ایران را «انقلاب شیعی» خواند و مدعی شد که «سران حماس با بزرگداشت روز جهانی قدس که در سال 1979 از سوی آیت‌الله خمینی به عنوان روز جهانی قدس نامیده شد، قصد دارند نام بیت المقدس را با تروریسم ایرانی تخریب کنند و سنت نبوی و شریعت اسلامی از این اقدام [برگزاری روز قدس] بریء است».

ادرعی که به علت استفاده از احادیث اسلامی در سخنانش، از سوی فعالان عرب فضای مجازی به تمسخر «شیخ ادرعی» نامیده می شود، به شدت از رهبران حماس به دلیل آنچه که او آن را «تبعیت کورکورانه» آن‌ها از نظام اسلامی ایران و سایر گروه‌های مقاومت مانند حزب‌الله لبنان می‌خواند، انتقاد کرد و برای تخریب جنبش حماس در بین افکار عمومی عرب گفت که «سران حماس بر اساس حدیث نبوی شریف شیعه هستند».

این فرمانده صهیونیست با ذکر سخنی از «محمد بن عبدالوهاب»، بنیانگذار وهابیت در شبه جزیره عربستان، شیعیان را خطرناکتر از یهودی‌ها (صهیونیست‌ها) و نصرانی‌ها می‌داند.

ادرعی همچنین به سخنان «ابن تیمیه»، پدر معنوی داعش و بنیان‌گذار سلفی‌گری در جهان اسلام اشاره ‌کرد که شیعیان را خطری بزرگ برای اهل تسنن می‌داند و مدعی شد ایران وسپاه پاسداران خطر و تهدیدی برای منطقه هستند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از اینکه رهبران مقاومت فلسطین به جای گوش دادن به سخنان شیوخ وهابی و سلفی، دنباله رو نظام ایران هستند، به شدت انتقاد ‌کرد و ‌گفت «هرکس که این نظام را دوست خود بگیرد و از مواضع خصمانه آن حمایت کند، از آن‌‌ها خواهد بود و خودش را هلاک خواهد کرد و در این دنیا شکست می خورد و در آخرت مبتلا به عذاب الهی خواهد شد».


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 18 خرداد 1397 - 10:20:7