الوفاق: بازنده اصلی تحولات بحرین، رژیم حاکم است

دو شنبه 14 خرداد 1397 - 14:10:18
الوفاق: بازنده اصلی تحولات بحرین، رژیم حاکم است

بيروت- الکوثر: معاون دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین گفت: از سال 2011 بحرین تضعیف شده است و رژیم این کشور و به طور مشخص، خاندان آل خليفه بازنده اصلی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ حسین الدیهی معاون دبیرکل جمعیت الوفاق، اوضاع اقتصادی بحرین را «وخیم» توصیف کرد و گفت: «هیچ چشم اندازی برای نجات اوضاع اقتصادی این کشور وجود ندارد و به نظرِ هیچ کس درباره تصمیم های اقتصادی توجه نمی شود و هیچ کس نمی تواند از جزئیات اوضاع مالی و توزیع ثروت آگاه شود». 
وی افزود «استبداد در بحرین بر اوضاع اقتصادی حاکم است و نظام بحرین به هیچ دیدگاهی در این باره و دیگر مسائل توجه نمی کند».
معاون دبیرکل جمعیت الوفاق در توصیف اوضاع کلی سیاسی، با گذشت هفت سال از آغاز قیام مردم بحرین گفت: از سال 2011، بحرین شکست خورده، ضعیف شده و خسارتهاي زیادی متحمل شده است و بازنده اصلی، رژيم و به طور مشخص، خاندان حاکم است. شهروندان بحريني دیگر به رژيم اعتماد ندارند.
وي درباره «اعلاميه بحرين» که جمعیت الوفاق دو روز پیش با هدف فراهم کردن زمینه لازم برای حل سیاسی بحرا در بحرین ارائه کرد گفت: «اعلامیه بحرین» که شامل مجموعه ای از اصول  کلی سیاسی برگرفته از اصول سازمان ملل و تجربه های موفق بین المللی است، با استقبال شماری از گروه ها و شخصیت ها مواجه شده است. این طرح بر اساس باور قاطعانه به لزوم تحرک برای نجات کشور از بحران پیش آمده در سطح اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تهیه شده است. این اعلامیه شامل مجموعه ای از ارزش ها و اصول و منافع مشترک و خلاصه اندیشه انسانی درباره ایجاد نظام های باثبات سیاسی می شود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


دو شنبه 14 خرداد 1397 - 14:10:11