معاون دبیرکل حزب الله لبنان: آمریکا از ایران هراس دارد چرا که این کشور «اسرائیل» را شکست می دهد

جمعه 11 خرداد 1397 - 23:44:17
معاون دبیرکل حزب الله لبنان: آمریکا از ایران هراس دارد چرا که این کشور «اسرائیل» را شکست می دهد

بیروت- الکوثر: معاون دبیرکل حزب الله لبنان درمراسم گرامیداشت بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با بیان اینکه آمریکا نمی خواهد ایران مدافع ملت های منطقه باشد، گفت: آمریکایی ها از ایران هراس دارند چرا که این کشور «اسرائیل» را شکست می دهد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «نعیم قاسم» همچنین با اشاره به خروج آمریکا از برجام خاطرنشان کرد: آمریکایی ها دائما به دنبال آن بوده اند که پرونده فلسطین و موضوعات دیگر را در مذاکرات هسته ای مطرح کنند.
معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: آنها می خواهند ایران ضعیف باشد و توانایی دفاع از خود نداشته باشد و سر خم کند. 
وی درادامه  تاکید کرد: اگر قدس آزاد شود انسانیت و جهان آزاد خواهد شد، به همین دلیل است که امام خمینی (ره) روز قدس را به عنوان یک روز جهانی نامگذاری کرد.
معاون دبیرکل حزب الله  با بیان اینکه اسرائیل می تواند تهدید و تجاوز کند اما نمی تواند آینده بقای خود را تضمین کند، افزود: امروز دشمنان در شوک قرار دارند چرا که نمی توانند بپذیرند که حزب الله می تواند نقشه آمریکا را شکست دهد.
در مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی در بیروت که به همت سفارت ایران برگزار شد، نمایندگان «میشل عون» و «نبیه بری» رئیسان جمهوری و پارلمان لبنان، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله، شیخ «ماهر حمود» رئیس اتحادیه علمای مقاومت، نماینده شیخ «عبدالامیر قبلان» رئیس مجلس اعلای شیعیان، نماینده «پطرس بشاره الراعی» رهبر مذهبی مسیحیان مارونی و ده ها شخصیت لبنانی وفلسطینی دیگر و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.


اخبار لبنان را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 11 خرداد 1397 - 23:8:29