نیروهای انقلابی بحرین اعلام کردند :

وزیر خارجه بحرین خائن به مسئله فلسطین است

سه شنبه 8 خرداد 1397 - 0:39:38
وزیر خارجه بحرین خائن به مسئله فلسطین است

تهران - الکوثر : نیروهای انقلابی بحرین با صدور بیانیه ای با بیان اینکه مسئله فلسطین مسئله اول امت است تاکید کردند شيخ خالد بن احمد آل خليفه وزير امور خارجه بحرين خائن به مسئله فلسطين است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، در این بیانیه آمده است نیروهای انقلابی بحرین تا آزادی کامل تمامی اراضی اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی از قضیه فلسطین کاملا حمایت خواهند کرد. 
این بیانیه انتقال سفارت آمریکا به قدس را حرکتی خصمانه خوانده که به وضوح خصومت و دشمنی آمریکا با ملت های مسلمان و آزادگان عالم را به نمایش گذاشته است.
نیروهای انقلابی بحرین که شامل " ائتلاف جوانان 14 فوریه ، جنبش کار اسلامی ، جریان الوفاء و جنبش حق" هستند بر موضع ملت بحرین که ضد سازش با رژیم صهیونیستی است تاکید و اعلام کردند سازشگران و در راس آنها وزیر خارجه بحرین خائن به امت و قضیه فلسطین اند. 
در این بیانیه با اشاره بر اینکه روز جهانی قدس روزی است که بر مبنای دعوت بصیرانه امام خمینی (ره) شکل گرفته بر لزوم احیای این روز و مشارکت در فعالیت های آن تاکید شده و آمده است این دعوت امام خمینی از روز قدس روزی تاریخی برای مقاومت در مقابل پروژه صهیونیستی ساخته و یادآور قضیه اصلی تمامی آزادگان عالم یعنی قضیه فلسطین است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 8 خرداد 1397 - 0:39:26