کمپین رسانه‌ای بحرین در ایجاد انزجار عمومی علیه شیخ علی سلمان

دو شنبه 7 خرداد 1397 - 13:37:40
کمپین رسانه‌ای بحرین در ایجاد انزجار عمومی علیه شیخ علی سلمان

منامه- الکوثر: جمعیت الوفاق بحرین اعلام کرد که ۳۲۲ موضوع رسانه‌ای علیه دبیرکل این جمعیت از آغاز محاکمه‌اش در اوت تاکنون مطرح است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۳۲۲ موضوع رسانه‌ای علیه شیخ علی سلمان، دبیرکل این جمعیت از آغاز محاکمه‌اش در اوت تاکنون وجود دارد و این در راستای کمپین گسترده‌ای برای صدور حکم خصمانه‌ علیه وی در ژوئن است.

در این بیانیه آمده است: نظام بحرین در ایجاد فضای تحریک و انزجار همزمان با تصمیمات قضایی یا قانونگذاری یا اداری برای توجیه احکام و قوانین خود بر این سیاست تکیه کرده است.

به گفته جمعیت الوفاق بحرین ۳۲۲ موضوع رسانه‌ای برای تحریک علیه شیخ علی سلمان و دشنام دادن او وجود دارد که ۱۶ مورد در تلویزیون رسمی بحرین، ۴۳ مورد در روزنامه اخبار الخلیج، ۳۳ مورد در روزنامه الایام، ۳۰ مورد در روزنامه الوطن، ۱۲ مورد در روزنامه البلاد، ۷۶ مورد در روزنامه‌های عربی و خارجی و ۱۱۲ موضوع در رسانه‌های ارتباط اجتماعی وجود دارد.

الوفاق تأکید کرد که این موضوعات رسانه‌ای در زمانی به وجود آمده که شیخ علی سلمان بیش از سه سال است در زندان به سر می‌برد و این نشان دهنده ماهیت نوع ابزار رسانه‌ای و سیاسی و قانونی است که نظام آل خلیفه برای تحریک و انزجار از آن استفاده می‌کند.


اخبار بحرین را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

 


دو شنبه 7 خرداد 1397 - 13:37:34