رئیس شورای اجرایی حزب الله: مقاومت چهره منطقه را تغییر خواهد داد

پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 - 14:16:20
رئیس شورای اجرایی حزب الله: مقاومت چهره منطقه را تغییر خواهد داد

بیروت- الکوثر: رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت: تفکری که منشاء ان حاصل تفکرات حوزه قم بود و زمینه ساز پایه گذاری مقاومت شد قادر به تغییر چهره منطقه است .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سید هاشم صفی الدین در مراسم افتتاح هفته فرهنگی قم در نبطیه گفت :امام موسی صدر فرزند مدرسه حوزه علمیه قم بود و نشر همین تفکرات مذهبی در جبل عامل بود که زمینه ساز تمرکز قدرت و توانایی مقاومت در لبنان شد و این پیوند ناگسستنی میان مقاومت و حوزه است که عامل اصلی حملات اسکتبار جهانی به ایران است.

وی افزود:این قابلیت در ایران راه اندازی شد ،رشد کرد و درلبنان به مقاومت تبدیل شد و این کلام صادقانه در منطقه به ویژه در فلسطین، سوریه ، عراق و یمن و هم جهان عرب شنیده شد واین نیروقادر به تغییر چهره منطقه است.

رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت:پیام روشن جمهوری اسلامی ایران از روز نخست پیروزی انقلاب آزادی قدس و فلسطین و مبارزه با محرومیت و فقر و مقابله بااستکبار جهانی بود .

وی با اشاره به تصمیم رئیس جمهور امریکا در خروج از برجام دلیل این همه نفرت افکنی و صرف هزینه های سنگین از سوی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس را حمایت از اسرائیل عنوان و تاکید کرد :ایران حق دراد برای مقاصد صلح امیز از تمامی امکانات علمی و پژوهشی درحوزه علوم هسته ای استفاده کند.

رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به نتایج انتخابات پارلمانی در لبنان گفت :حامیان مقاومت درانتخابات ثابت کردند که به واقع شریف ترین انسان ها هستند.


اخبار لبنان را اینجا پیگیری کنید

برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397 - 14:14:59