عباس بار دیگر رئیس ساف شد

جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 9:46:59
عباس بار دیگر رئیس ساف شد

رام الله- الکوثر: محمود عباس رئیس تشكیلات خودگردان فلسطین بار دیگر به عنوان رئیس كمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) انتخاب شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شورای ملی فلسطین در پایان نشست خود كه از چهار روز پیش در رام الله واقع در كرانه باختری آغاز شده است بار دیگر عباس را به ریاست كمیته اجرایی ساف برگزید. شورای ملی فلسطین همچنین اعضای جدید كمیته اجرایی سازمان آزادیبخش فلسطین را انتخاب كرد.

عباس روز دوشنبه در مراسم گشایش بیست و سومین نشست شورای ملی فلسطین در رام الله گفت كه طرح ترامپ رئیس جمهوری آمریكا موسوم به معامله قرن را نخواهیم پذیرفت و قبول نمی كنیم كه آمریكا تنها میانجی صلح باشد.

وی افزود: اگر آمریكا می خواهد در این باره طرحی ارایه دهد، از گزینه ای حمایت می كنیم كه در آن راه حل تشكیل دو كشور و انتخاب قدس شرقی به عنوان پایتخت فلسطین لحاظ شود و چیزی غیر از این را نخواهیم پذیرفت.

بر اساس اعلام رسانه های خبری، نشست شورای ملی فلسطین پس از گذشت 22 سال و در حالی برگزار شد كه جنبش های حماس، جهاد اسلامی و جبهه خلق برای آزادی فلسطین (از گروه های عضو سازمان آزادی بخش فلسطین ) این نشست را تحریم و ده ها نهاد و تشكل فلسطینی در داخل و خارج نیز اعتراض خود را به برگزاری آن اعلام كردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 14 اردیبهشت 1397 - 9:46:16