بازداشت یکی از فرماندهان نظامی داعش در لبنان

سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 13:38:47
بازداشت یکی از فرماندهان نظامی داعش در لبنان

بیروت- الکوثر: مدیریت امنیت داخلی لبنان روز سه شنبه از بازداشت یکی از فرماندهان نظامی گروه تروریستی داعش خبر داد که به منظور ایجاد هسته تروریستی وارد لبنان شده بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه مدیریت امنیت داخلی لبنان ضمن تشریح راهبرد تروریست های داعش برای ایجاد هسته های تروریستی در لبنان به منظور اجرای حملات تروریستی در آینده آمده است: ماموران مدیریت امنیت داخلی لبنان بر اساس اطلاعات جمع آوری شده توانستند یکی از فرماندهان نظامی داعش را اندکی پس از ورود وی از سوریه به لبنان در تاریخ 11 آوریل 2018 بازداشت کنند. این شخص پیش از آن که بتواند تماسی با اعضای داعش در خارج از لبنان برقرار کند بازداشت شد.

مدیریت امنیت داخلی لبنان شخص بازداشت شده را شهروند سوری و متولد سال 1982 معرفی و اعلام کرد وی در بازجویی ها اعتراف کرد پس از گذراندن دوره های آموزشی ویژه وارد لبنان شده است تا هسته هایی برای دست زدن به عملیات تروریستی در این کشور ایجاد کند. این شخص در چندین عملیات داعش از جمله اشغال شهر تدمر به عنوان فرمانده نظامی حضور داشته و مسئول نظارت بر انبارهای مهمات و سلاح داعش در شهر السخنه و دیگر مناطق سوریه بوده است.

این شخص در پایان مراحل بازجویی به دستگاه قضایی لبنان تحویل داده شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 4 اردیبهشت 1397 - 13:38:39

دسته بندی :