مقام ارشد سوریه: اگر حملات پایان یافته باشد، به عنوان حمله محدود محسوب خواهد شد

شنبه 25 فروردین 1397 - 9:9:3
مقام ارشد سوریه: اگر حملات پایان یافته باشد، به عنوان حمله محدود محسوب خواهد شد

دمشق- الکوثر: در پی اعلام وزیر دفاع آمریکا مبنی بر پایان حملات هوایی علیه سوریه، یک مقام ارشد سوری گفت: اگر حملات پایان یافته باشد، به عنوان "حمله محدود" محسوب خواهد شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،«جیمز ماتیس»، وزیر دفاع آمریکا جمعه شب و ساعتی پس از تجاوز موشکی غرب به سوریه، در نشستی رسانه ای در پنتاگون از پایان این حملات خبر داد و گفت حملات هوایی دیگری علیه سوریه صورت نخواهد گرفت.

 تلویزیون سوریه بامداد شنبه اعلام کرد آمریکا، بریتانیا و فرانسه حملات موشکی علیه مراکز علمی و تحقیقاتی این کشور انجام داده اند.

به گزارش تلویزیون سوریه پدافند هوایی این کشور دستکم 15  فروند از این موشکها که خاک سوریه را هدف قرار داد، سرنگون کرده و هیچ یک از موشکهای شلیک شده به سوی تاسیسات نظامی سوریه نزدیک حمص، به هدف اصابت نکرده است.

درهمین ارتباط:

آخرین تحولات سوریه: درحملات موشکی آمریکا و متحدانش سه غیرنظامی سوری زخمی شدند

حمله هوایی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه: هم اکنون آرامش در شهر دمشق حاکم است

تهاجم نظامی به سوریه به روایت سی ان ان

 

 

 

 

 

 

مقامات آمریکا، بریتانیا و فرانسه در روزهای اخیر با متهم کردن دولت سوریه به انجام حمله شیمیایی در منطقه «دوما» در غوطه‌شرقی، به دنبال توجیه حمله احتمالی به سوریه بودند. تروریست‌های مسقر در  منطقه «دوما»، شنبه شب گذشته دمشق را به حمله شیمیایی به این منطقه متهم کردند.
حملات هوایی مشترک آمریکا، فرانسه و بریتانیا به 30 پایگاه نظامی و مرکز تحقیقاتی در سوریه  از جمله مرکز پژوهش ها در برزه دمشق و انبار مهمات در حمص در حالی انجام شد که  قرار بود امروز (شنبه) بازرسان کمیته تحقیق وارد دمشق شده و کار خود را آغاز کنند.


 


شنبه 25 فروردین 1397 - 9:8:2

دسته بندی :