مبلغ تونسی خواستار شد:

مکه را از اشغال «صهیونیستهای عرب» آزاد کنید!

دو شنبه 20 فروردین 1397 - 15:56:29
مکه را از اشغال «صهیونیستهای عرب» آزاد کنید!

تهران- الکوثر: یک مبلغ تونسی آزادسازی مکه مکرمه را از سیطره کسانی که آنان را «صهیونیستهای عرب» توصیف کرد خواستار شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بشیر بن حسن مبلغ سرشناس تونسی در صفحه خود در پایگاه ارتباط اجتماعی فیسبوک نوشت: «کسی که هنوز متوجه نشده است هر دو قبله ما تحت اشغال است از نظر شرعی و عملی جاهل است. قبله نخست در اشغال اسرائیل و قبله دوم در اشغال صهیونیست های عرب است». وی در ادامه، آزادسازی هر دو قبله مسلمانان را واجب اعلام کرد.

این مبلغ تونسی درباره محمد بن سلمان به جای واژه ولیعهد از واژه «عهد شکن» استفاده کرد و درباره سفر او به آمریکا نیز نوشت: «فرزند خادم حرمین شریفین و عهدشکن محمد بن سلمان به سرعت در برابر اربابان آمریکایی اش تعظیم کرد برای آن که رضایت آنان را به دست آورد و پادشاهی اش تثبیت شود»!

بن حسن در پاسخ به هشدار چند روز پیش محمد بن سلمان درباره تلاش اخوان المسلمین برای تبدیل کردن اروپا به «قاره اخوانی» نیز نوشت: «اقدام عهد شکن سعودی به متهم کردن اخوان المسلمین به تروریسم و ترساندن اروپا از آن نوعی حماقت سیاسی است زیرا تروریسم از عربستان و از دل فتواهای علمای آن خارج شده است... مشکل او با اخوان المسلمین این است که اخوانی ها بر لزوم دست به دست شدن مسالمت آمیز قدرت از طریق صندوق های رای و آزادی مردم در انتخاب حاکمانشان تاکید دارند و این باور برای حکومت پادشاهی غاصب سعودی پذیرفتنی نیست... در عربستان بیعت مردم از روی رضایت نیست بلکه از روی اجبار است».

این مبلغ تونسی در پایان یادآوری کرد سرکردگان القاعده و داعش و شاخه های آن، سعودی ها هستند و 15 نفر از عاملان حملات در نیویورک نیز سعودی بودند و کمک مالی و تدارکاتی و دینی عربستان سعودی به گروه های مسلح نیز قابل انکار نیست.

بن حسن پیش از این نیز خودداری از سفر به مکه برای حج را خواستار شده بود با این استدلال که درآمد آن به جیب آمریکا می رود. او همچنین ولیعهد سعودی را به خیانت به آرمان فلسطین متهم کرده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


دو شنبه 20 فروردین 1397 - 10:25:24

عکسهای بیشتر :