جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم به اروپا شد

شنبه 11 فروردین 1397 - 15:2:11
جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم به اروپا شد

دمشق- الکوثر: 'احیقار رشید عیسی' سیاستمدار مسیحی سوریه گفت که جبهه مقاومت مانع گسترش تروریسم بین المللی به دیگر مناطق جهان به ویژه اروپا شد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،مسئول تجمع جوانان سوریه علیه رژیم صهیونیستی گفت: برخی کشورهای منطقه عامل اصلی تشکیل گروه های تروریستی در عراق و سوریه هستند.
رشید عیسی گفت: تدبیر حکیمانه نیروهای مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی سبب شد تا تروریسم در منطقه شکست بخورد.
وی با اشاره به نقش منفی عربستان در تحولات منطقه، افزود: سعودی ها و برخی کشور های عربی حوزه خلیج فارس تروریسم پرور هستند که با حمایت مالی و لجستیکی، علیه محور مقاومت تلاش می کنند.
سیاستمدار مسیحی سوریه تصریح کرد: این کشورها با آغاز بحران در عراق و سوریه برای ضربه زدن به خط مقاومت از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
رشید عیسی بیان کرد: برخی کشورهای منطقه بعد از سالها حمایت از تروریسم به این نتیجه رسیدن که محور مقاومت مانعی برای جلوگیری از توطئه های آنان در منطقه است.
وی تاکید کرد: جبهه مقاومت نقش بسیار مهمی درتمام مناطق سوریه داشته و کمک بزرگی برای شکست دشمنان بوده است.
سیاستمدار مسیحی سوریه با اشاره به نقش آمریکا در حمایت از تروریست در منطقه، بیان کرد: نیروهای ائتلاف به فرماندهی آمریکا زیر ساخت های سوریه را در این چند سال اخیر نابود کردند و هنوز نیز از تروریسم در این منطقه حمایت می کنند.
رشید عیسی ادامه داد: آمریکایی ها همچنان از برخی بازماندگان گروه تروریستی داعش در سوریه حمایت و آنان را در برای فتنه جدید در پایگاه های نظامی خود حفاظت می کنند.
وی تصریح کرد: این گروه های تروریستی مورد حمایت غرب در منطقه، برای اهداف جدید آمریکا در حال ساماندهی هستند.


برای عضویت در کانال تلگرامی فارسی شبکه الکوثر کلیک کنید


شنبه 11 فروردین 1397 - 15:2:1

دسته بندی :