درخواست انقلابیون بحرین برای راهپیمایی در حمایت از مردم یمن

چهار شنبه 8 فروردین 1397 - 21:0:18
درخواست انقلابیون بحرین برای راهپیمایی در حمایت از مردم یمن

بيروت- الکوثر: ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین، مردم این کشور را به برگزاری راهپیمایی در حمایت از مردم یمن دعوت کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پایگاه اینترنتی منامه پست بحرین نوشت، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه از مردم این کشور خواست برای اعلام همبستگی با مردم یمن و تاکید بر یکی بودن سرنوشت دو ملت در مقابله با رژیم تروریستی آل سعود دشمن مشترک آنها، در راهپیمایی با شعار «یمن پیروز می شود» شرکت کنند.

این ائتلاف در پایگاه اینترنتی خود نوشت این راهپیمایی به مناسبت آغاز چهارمین سال تجاوز وحشیانه ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه ملت یمن و برای اعلام همبستگی با این ملت برگزار می شود.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه پیش از این تاکید کرده بود ملت یمن در سومین سالگرد تجاوز ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه آن، قوی تر از گذشته و همچنان با اراده ای قوی، در برابر این حملات وحشیانه مقاومت می کند. این ائتلاف افزود، شواهد و واقعیت ها حاکی از آن است که تجاوز ائتلاف سعودی- آمریکایی علیه یمن، شکست خورده و به لطف پایداری ملت یمن، هیچ یک از اهداف متجاوزان محقق نشده است.

این ائتلاف بار دیگر خواستار آن شد که تلاش جهانی برای تروریستی خواندن اقدامات رژیم سعودی ادامه یابد تا سرکشی های آن مهار شود، رژیمی که دستانش به خون مردم عراق، سوریه، یمن و بحرین آغشته است و علیه بی‌گناهان در بسیاری از کشورهای جهان اقدامات تروریستی انجام می دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فارسی الکوثر  اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 8 فروردین 1397 - 21:0:7

دسته بندی :