ولیعهد عربستان سعودی احساس حقارت کرد !

دو شنبه 6 فروردین 1397 - 11:25:44
ولیعهد عربستان سعودی احساس حقارت کرد !

تهران- الکوثر: یک عضو خاندان سعودی گفت ولیعهد عربستان سعودی از نمایش کاتالوگ خریدهای تسلیحاتی عربستان توسط ترامپ رنجیده خاطر شده و احساس حقارت کرده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، یک عضو خاندان سعودی گفته است در میان اعضای سلطنتی صحبت سر این مساله است که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا زمانی که پای تجارت در میان باشد همه چیز را فراموش میکند.  

ترامپ چند ماه پیش در سفر به ریاض از امضای قراردادهای چند میلیارد دلاری تسلیحاتی با عربستان خبر داد و ضمن افتخار کردن به این قراردادها آن را به شعارهای انتخاباتی خود برای ایجاد اشتغال در آمریکا و بهبود اقتصاد کشورش گره زد.  

این هفته نیز محمد بن سلمان ولیعهد سعودی به واشنگتن سفر و در کاخ سفید با دونالد ترامپ دیدار کرد ، جاییکه رئیس جمهوری آمریکا یک بار دیگر لیست خریدهای عربستان و توافقهایی که بین دو طرف به امضا رسیده است را به صورت علنی به رخ کشید. 

درحالیکه بن سلمان در کنار ترامپ نشسته بود وی یک کاتالوگ بزرگ از لیست خریدهای تسلیحاتی عربستان را به خبرنگاران، دوربینها و حضار نشان داد و با خواندن تک تک رقمهای قراردادهای امضا شده به طعنه به محمد بن سلمان گفت این پولها برای شما رقمی نیست، بیشتر بخرید!

درحالیکه ترامپ مشغول ارائه توضیحات درباره جزئیات این قراردادها بود چهره بن سلمان نشان میداد که وی خیلی راحت به نظر نمی‌رسد.

این عضو خاندان سعودی افزود ولیعهد سعودی از نوع برخورد و اظهارات ترامپ احساس حقارت و شرمساری کرده است. وی همچنین گفته که محمد بن سلمان انتظار نداشته که ترامپ جزئیات قراردادهای تسلیحاتی چند میلیارد دلاری را جلوی چشمان او به نمایش عمومی بگذارد. این چیزی نبود که بن سلمان برای نمایش آن به واشنگتن سفر کرده باشد.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید


دو شنبه 6 فروردین 1397 - 11:25:1