رانندگی بشار اسد با خودروی شخصی به طرف غوطه + فیلم !

دو شنبه 28 اسفند 1396 - 14:27:38

دمشق- الکوثر: بشار اسد رئیس جمهور سوریه روز یکشنبه با خودروی شخصی در دمشق به گشت زنی پرداخت و به طرف مناطق درگیری در غوطه شرقی رفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، این تصاویر ویدئویی که دفتر ریاست جمهوری سوریه منتشر کرد نشان می دهد بشار اسد خودش همانند هر راننده دیگری و بدون کاروان نیروهای امنیتی و بستن راهها رانندگی می کند و حتی رانندگان دیگر با مشاهده او که با خودرویی عادی در بین آنها تردد می کند تعجب می کنند. 

رئیس جمهور سوریه در یکی از این تصاویر می گوید :« ما به غوطه می رویم تا از مناطقی که ارتش سوریه از کنترل تروریستها آزاد کرده است و میزان خرابیهایی که به بار آمده دیدن کنیم. ما از اینجا به جسرین می رویم ، درگیریهای شدیدی در جسرین صورت گرفت و شاید یکی از شدیدترین درگیریها در هفته های گذشته در جسرین رخ داده است. شاید امروز سقبا و کفربطنا آزاد شود ، مذاکراتی در آن جریان دارد و ارتش به بخشی از آنها وارد شده است. هر چیزی ممکن است اما انشاالله امیدواریم این دو شهر بدون هیچ درگیری آزاد شود چرا که همانطور که می دانید غیرنظامیان در آنجا حضور دارند و تروریستها از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می کنند.»


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید 

برای عضویت درکانال تلگرامی الکوثر فارسی اینجا کلیک کنید 

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


دو شنبه 28 اسفند 1396 - 14:12:35