مشروعیت دهندگان به آل‌خلیفه خائن هستند

جمعه 11 اسفند 1396 - 13:33:23
مشروعیت دهندگان به آل‌خلیفه خائن هستند

تهران - الکوثر: یکی از رهبران جریان العمل اسلامی بحرین، مشروعیت دهندگان به آل خلیفه را خائن توصیف کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، راشد الراشد از رهبران جریان العمل اسلامی بحرین با صدور پیامی از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه خواست در قبال نتایج همه پرسی مردمی که شگفتی همگان را به دنبال داشت اقدامی بزرگ انجام دهد. 

وی افزود: فعالیت های هفتمین سالروز آغاز انقلاب مردمی در بحرین سبب حیرت جهانیان شد زیرا تعداد زیادی از ملت در مراسم ها حضور یافته و آزادی و عدالت و دموکراسی را فریاد زدند.

الراشد تصریح کرد: دولت در تلاش بود تا صفحه جدیدی از دور زدن خواسته های ملت و ریختن خون شهروندان را بگشاید اما حضور مردم در صحنه سبب شکست این توطئه شد.   

این فعال انقلابی اظهار داشت که حضور گسترده مردم ما را به یاد همه پرسی انداخت که نتایج آن همچنان لرزه بر اندام آل خلیفه و غرب می اندازد. 

وی ادامه داد: حضور پرشور شهروندان در تظاهرات و فعالیت های هفتمین سالروز قیام ملت بحرین سبب شد تا نقشه های نظام درباره انتخابات صوری آتی نیز با ناکامی مواجه شده و آل خلیفه نتواند این نقشه ها را پیاده کند.

راشد الراشد تأکید کرد که ما باید در حد و اندازه چالش ها بوده و به شعارهایی که در تظاهرات ها سر داده می شود، پایبند بمانیم چرا که این شعارها بر ثبات انقلاب و محافظت از خون شهدا تأکید دارد.

وی خاطرنشان ساخت: ما هیچگاه با کسانی که به نظام خونریز و متجاوز به نوامیس مشروعیت می بخشند، همکاری نخواهیم کرد و آنان را خائن و جنایتکار می دانیم.

عضو ارشد جریان العمل اسلامی  بحرین در بخش پایانی پیام بیان داشت: از ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و همه گروه های انقلابی می خواهیم خود را برای برنامه انقلابی علیه انتخابات صوری آماده کرده و به همگان نشان دهند که ما ملتی هستیم که هیچگاه در برابر آل خلیفه تعظیم نمی کنیم.

گفتنی است همه پرسی با این سوال که «آیا می‌خواهید با انتخاب نظام سیاسی جدید در بحرین زیر نظر سازمان ملل سرنوشت خود را تعیین کنید؟» در سال 1393 به دعوت گروه های انقلابی در بحرین برگزار شد.

۹۹/۱ درصد شرکت کنندگان در این همه پرسی یعنی 177 هزار و 118 تن به این همه پرسی پاسخ مثبت داده بودند.


کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


جمعه 11 اسفند 1396 - 13:33:14

دسته بندی :