احکام قضایی در بحرین تجاوز آشکار به اسلام است

سه شنبه 8 اسفند 1396 - 22:1:15
احکام قضایی در بحرین تجاوز آشکار به اسلام است

منامه- الکوثر: علمای بحرین از احکام قضایی صادر شده به وسیله دادگاه های این کشور به عنوان تجاوزی آشکار به اسلام یاد کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علمای بحرین با صدور پیامی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی این کشور کاملا از عدالت به دور است، احکام صادره علیه انقلابیان را تجاوزی آشکار به اسلام و خطری بسیار بزرگ توصیف کردند.

در این پیام آمده است: احکام قضایی در بحرین تجاوز آشکار علیه اسلام به عنوان منبع قانونگذاری بر اساس قانون اساسی کشور به شمار می آید و در خطرناکترین مسائل دینی یعنی خون و جان و ناموس صورت می گیرد.

علمای بحرین افزودند: دستگاه قضایی بحرین حتی از عدالت صوری نیز به دور است و در حالی که یک حکم اعدام علیه قاتلان صدها تن از شهروندان مسالمت آمیز این کشور دیده نمی شود، احکام اعدام علیه مخالفان سیاست های نظام که خود را قاضی بر مردم قرار داده و هرگونه صلاح می داند به صدور حکم می پردازد، به شدت افزایش یافته است.

آنان با تأکید بر اینکه نظام هیچ ارزشی برای جان شهروندان قائل نیست، تصریح کردند: اوج سیاسی کاری دستگاه قضایی بحرین شگفت آور است. آیا کسی می تواند نسبت به صلح طلبی و ملی گرایی شیخ علی سلمان و نبیل رجب و سایر نمادهای ملت شک و تردید کند؟ اما مشاهده می کنیم که آزادی نبیل رجب تنها به دلیل بیان دیدگاه خود به مدت 7 سال سلب می شود.

در ادامه این پیام خاطرنشان شده است: متاسفانه دادگاه های نظامی نیز بر خلاف وظایف خود اقدام به صدور حکم اعدام علیه 6 شهروند کرده است و این مساله اوج توطئه علیه متهمان را به نمایش می گذارد.

علمای بحرین ادامه دادند که نمونه هایی فراوانی درباره احکام باطل، گرفتن اعتراف بر اثر شکنجه، سلب تابعیت شهروندان، حبس بانوان و سایر احکام قضایی فاقد ساده ترین ویژگی های عدالت در بحرین وجود دارد.

آنان تأکید کردند: ضرورت تحقق درخواست ملت مبنی بر استقلال و پاکی قضا آشکارتر از آفتاب است و این درخواست در کنار سایر درخواست های مردمی از ضرورت های کنونی کشور به شمار می آیند. جنبش تغییر و اصلاح یک تکلیف الهی و واجب شرعی است که به وسیله آن به خداوند متعال نزدیک می شویم.


کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


سه شنبه 8 اسفند 1396 - 22:0:48