تکرار پیشنهاد یمنی‌ها: توقف حملات بالستیک در مقابل توقف حملات هوایی!

پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 11:55:18
تکرار پیشنهاد یمنی‌ها: توقف حملات بالستیک در مقابل توقف حملات هوایی!

صنعا: الکوثر: رئیس شورای عالی سیاسی یمن پیشهاد ارتش و کمیته های مردمی یمن را برای توقف حملات به کشورهای عضو ائتلاف سعودی در برابر توقف حملات هوایی به یمن تکرار کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، صالح الصماد در سخنانی در جمع استانداران و نمایندگان انصار الله و کنگره مردمی یمن ضمن تاکید بر آمادگی یمنی ها برای مقابله با تشدید حملات رژیم سعودی به یمن گفت: ما همچنان دست خود را برای صلح دراز می‌کنیم و همانطور که قبلا اعلام کرده ام‏، ما حتی حاضریم حملات با موشک های بالستیک به عربستان را در مقابل توقف حملات هوایی به یمن‏، متوقف کنیم.

الصماد با عجیب دانستن جنجالی که بر سر شلیک موشک از یمن به ریاض ایجاد شد تاکید کرد: متجاوزان به یمن هر روز بمب های آمریکایی و فرانسوی و انگلیسی و اسرائیلی را بر سر ما می‌ریزند و کسی اعتراض نمی کند! الصماد همچنین گفت سعودی ها جنگجویانی را از افغانستان و پاکستان برای جنگ به یمن آورده اند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به تاثیر منفی حوادث ماه دسامبر بین انصارالله و رئیس جمهور سابق علی عبدالله صالح گفت باقیمانده کسانی که در رابطه با این حوادث همچنان در بازداشت به سر می‌برند ظرف دو یا سه روز آینده آزاد خواهند شد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


پنج شنبه 3 اسفند 1396 - 11:55:5