درگيري شديد کفتارهای تکفیری در اردوگاه يرموک

دو شنبه 30 بهمن 1396 - 11:58:49
درگيري شديد کفتارهای تکفیری در اردوگاه يرموک

دمشق : الکوثر: درگيري‌هاي شديد بين عناصر گروه تروريستي جبهه النصره و داعش در اردوگاه «يرموک» در جنوب دمشق پايتخت سوريه براي پنجمين روز پياپي ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، رسانه هاي محلي همچنين از اقدام تروريست هاي داعش در بمبگذاري چند دستگاه خودرو به منظور هجوم به شهرک يلدا، بيت سحم و ببيلا در غرب منطقه حجر الاسود خبر دادند.
بر اساس اين گزارش، درگيري ميان تروريست‌هاي جبهه‌النصره با تروريست‌هاي داعش در جنوب دمشق، در روز شنبه، پنج کشته و تعدادي زخمي از دوطرف برجا گذاشت. 
اين درگيري در چند محور در غرب اردوگاه «يرموک» Yermok در جنوب دمشق روي داده است. 
برخي منابع نزديک به داعش گفتند، افراد مسلح اين گروه پس از درگيري با گروه جبهه‌النصره کنترل دو منطقه «المليون» El Milion و «المشروع» در اردوگاه يرموک را در اختيار گرفتند. 
بحران در سوريه از سال 2011 با تهاجم گسترده گروه‎هاي تروريستي مورد حمايت عربستان، آمريکا و متحدانشان از جمله ترکيه براي سرنگون کردن دولت قانوني «بشار اسد» رئيس جمهوري سوريه آغاز شده است.
شليک دهها راکت از سوي تروريستها به ريف دمشق
عناصر تروريستي مستقر در سوريه، هشتاد راکت به سمت مناطق مختلف ريف دمشق شليک کردند.
منابع خبري سوري اعلام کردند، در حملات راکتي روز يکشنبه تروريست ها به ريف دمشق، چندين نفر از شهروندان سوري کشته و يا زخمي شدند.
گروه هاي مسلح تروريست مستقر در منطقه غوطه شرقي در حومه دمشق هفته گذشته نيز چندين گلوله خمپاره به سمت منطقه مسکوني «الاسد» شهر «حرستا» Harasta شليک کردند که بر اثر آن چهار کودک سوري کشته شدند.
گروه‌هاي تروريستي در غوطه‌ شرقي ريف دمشق، همواره با حملات خمپاره‌اي، آتش‌بس اعلام شده در مناطق کاهش تنش را نقض مي‌کنند.
شبکه الميادين روز دوشنبه اعلام کرد، گروه هاي تروريستي «احرار الشام» و «نورالدين الزنکي» با ادغام يکديگر گروه تروريستي جديدي موسوم به «جبهه آزادسازي سوريه» را تشکيل دادند و «جابرعلي باشا» ملقب به «ابوالبراء» را به عنوان سرکرده اين گروه تروريستي تعيين کردند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

اخبار سوریه را اینجا پیگیری کنید


دو شنبه 30 بهمن 1396 - 11:41:18

عکسهای بیشتر :

دسته بندی :