گزارش تصویری سفر دبیرکل نُجَباء عراق به لبنان پس از شایعه ترور

پنج شنبه 26 بهمن 1396 - 9:29:27
گزارش تصویری سفر دبیرکل نُجَباء عراق به لبنان پس از شایعه ترور

بیروت- الکوثر: «شیخ اکرم الکعبی» ، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق پس از شایعه رژیم صهیونیستی درمورد ترور وی، همزمان با سالگرد شهادت «عماد مغنیة» فرمانده فقید حزب الله، به کشور لبنان سفر کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «شیخ اکرم الکعبی» پس از حضور در بین خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی در روضة الشهداء واقع در ضاحیه جنوبی بیروت و حرم مطهر حضرت خولة بنت حسین(ع) در بعلبک، با «شیخ محمد یزبک» رئیس هیات شرعی حزب الله و «آیت الله سید عیسی طباطبایی» نماینده رهبر معظم انقلاب در لبنان دیدار و گفتگو کرد.

 وی در سالروز شهادت حاج «عماد فائز مغنیه» فرمانده شاخص حزب‌الله لبنان، دبیرکل مقاومت اسلامی نُجَباء در "روضة الشهيدين" واقع در ضاحیه جنوبی بیروت حضور یافت و به مقام شامخ شهدای مقاومت ادای احترام کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» ضمن قرائت فاتحه، به ارواح پاک شهدای حزب‌الله که در جهاد با دشمنان صهیونیستی و تکفیری جان خود را فدا کرده‌اند، به‌ویژه شهید «راغب حرب»، شهید «سیدعباس موسوی» و شهید «عماد مغنیه» درود فرستاد.
وی در جمع خبرنگاران شبکه‌های تلویزیونی و ماهواره‌ای که این حضور را پوشش می‌دادند، با تأکید بر ایستادگی نُجَباء در کنار حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: ما در هر نقطه از محور مقاومت مقابل اسرائیل صف‌آرایی می‌کنیم و تا زمان رفع تهدیدات، نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی کامل قدس شریف، از پا ننشسته و دوشادوش ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت در تمام معرکه‌ها با متجاوزان نبرد می‌کنیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


پنج شنبه 26 بهمن 1396 - 9:25:41

عکسهای بیشتر :