جریان وفاء: بقاء رژیم آل خلیفه توجیهی ندارد

چهار شنبه 25 بهمن 1396 - 12:46:34
جریان وفاء: بقاء رژیم آل خلیفه توجیهی ندارد

تهران - الکوثر: جریان اسلامی وفاء بحرین با اشاره به این که بقای رژیم آل خلیفه هیچ توجیهی ندارد قشرهای مختلف مردم را به مشارکت گسترده در تظاهرات سالروز انقلاب فراخواند.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، جریان وفاء بحرین به مناسبت هفتمین سالروز آغاز انقلاب مردمی در این کشور پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: ملت قهرمان با عزم و کرامت و امید به پیروزی موعود به استقبال هفتمین سالروز انقلاب می رود. مردان و زنان و کودکان و بزرگسالان در روزهای آینده در تظاهرات ها به صورت گسترده مشارکت می کنند تا یاد و خاطره شهدای مقاومت را گرامی داشته و جانفشانی های را با وجود سرکوب های گسترده قدر بنهند.

این جریان افزود: توحشی که خاندان آل خلیفه در روزهای اخیر با حمایت نیروهای تروریستی آل سعود و نظام های عربی و غربی برای مقابله با شهروندان به نمایش گذاشت، اوج عجز این نظام غیرمشروع را به اثبات رساند.

جریان وفاء بحرین تأکید کرد که هیچ توجیهی برای بقای آل خلیفه در قدرت وجود ندارد و بر اساس شاهد استفاده از قدرت مادی و ابزارهای سرکوب و قتل و حبس و شکنجه و اخراج شهروندان هستیم.

این جریان انقلابی با اشاره به اینکه آل خلیفه از ایستادگی در برابر نیروهای مقاومت و مستضعفان ناتوان است، ادامه داد: از مردم می خواهیم نمایش زیبایی از صبر و ایستادگی در برابر اشغالگران و متجاوزان به نمایش گذاشته و شعار «مانده ایم» را بار دیگر تکرار کرده و سرنگونی نظام و غیرممکن بودن همزیستی با دولت را فریاد بزنند.

در بخش پایانی این بیانیه خطاب به شهروندان بحرینی آمده است: خروج شما در روزهای آینده علیه عاملان ریخته شدن خون شهدا و شکنجه کنندگان اسیران و علما و تخریب کنندگان مساجد و متجاوزان به حرمت ها، بهترین پیام برای همه کسانی است که در برابر مطالبات مشروع و بازپس گیری حقوق سلب شده شما ایستاده اند.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 بهمن 1396 - 11:56:56

عکسهای بیشتر :