دعوت علما از مردم بحرین برای تظاهرات به مناسبت سالگرد انقلاب این کشور

چهار شنبه 25 بهمن 1396 - 11:25:58
دعوت علما از مردم بحرین برای تظاهرات به مناسبت سالگرد انقلاب این کشور

تهران - الکوثر:  بحرینی ها در آستانه ۱۴ فوریه دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده در مناطق مختلف این کشور علیه آل خلیفه زدند و علمای بحرین نیز بیانیه ای در این زمینه صادر کردند.

 به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،منابع بحرینی از آغاز تظاهرات مردم بحرین در مناطق مختلف این کشور خبر دادند و اعلام کردند که نظامیان رژیم آل‌خلیفه با شروع تظاهرات مردمی اقدام به سرکوب آنها نموده و مناطق مسکونی را غرق در گازهای اشک آور کردند.

همزمان منابع بحرینی از تعطیلی مغازه ها در مناطقی از بحرین در راستای اعتراضات علیه آل خلیفه خبر دادند.

از سوی دیگر علمای بحرین به مناسبت ۱۴ فوریه با صدور بیانیه ای اعلام کردند: ملت قوی و صبور بحرین سالی دیگر را علیه دیکتاتوری ، ظلم و فساد آغاز نمود. این مسیر مسیری است که ملت بحرین برگزیده است، مسیری پر عزت و با شکوه ، هرچند که ادامه این راه ایثار و جانفشانی های بزرگی بطلبد. ملت بحرین بی هدف و بی مقصد به مقابله با ظلم و فساد بر نخاسته اند، بلکه برای اصلاح امور در مقابله با طائفه ای مستبد، جائر و مستکبر بپا خاسته اند. (برگرفته از کلام امام حسین ع).

علمای بحرین بیان کردند: تاریخ شهادت میدهد و گویای آن است که کسی که در راه حق و برای خدا بجنگد، هیچ کس نمیتواند بر او چیره شود، با این ایمان و اعتقاد عمیق و راسخ به پیروزی خود یقین داریم ، هر چند که طول بکشد. بر حضور میدانی فعالانه همگان و مشارکت گسترده در تمامی اعتراضات مسالمت آمیز به مناسبت فرا رسیدن ۱۴ فوریه تاکید می نماییم. بر وحدت صفوف، همبستگی و عدم توجه به رسانه و بلندگوهای رژیم و روش های پوچ آن برای ضعیف ساختن فعالیتها به این مناسبت، تاکید مینماییم. قدردان آمادگی مردم در تمامی مناطق بحرین ، بیانیه های صادر شده ، شعارها و نداهای سر داده شده به این مناسبت هستیم.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 25 بهمن 1396 - 10:50:1