العمل اسلامی بحرین:

آمریکا، انگلیس و عربستان مسؤول جنایت‎های بحرین هستند

سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:44:20
آمریکا، انگلیس و عربستان مسؤول جنایت‎های بحرین هستند

تهران - الکوثر: جریان العمل اسلامی بحرین از آمریکا، انگلیس و عربستان به عنوان مسؤول جنایت‎های بحرین یاد کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،جریان العمل اسلامی بحرین در پیامی صدور احکام اعدام، حبس، سلب تابعیت و اخراج شهروندان را به شدت محکوم کرد و افزود: نظام آل خلیفه در روزهای گذشته به اقدامات تروریستی خود ادامه داده و احکام اعدام و حبس ار علیه ده ها تن از شهروندان صادر کرده و با سلب تابعیت مردم به اخراج آنان از کشور می پردازد.

این جریان از سکوت جامعه جهانی در قبال این جنایت ها انتقاد کرد و افزود: استمرار سریال تروریستی نظام آل خلیفه و افزایش جنایت علیه شهروندان شیعه نشان دهنده روحیه کینه توزانه طایفه ای علیه اکثریت ملت است.

در ادامه این پیام آمده است: نظام طایفه ای آل خلیفه چیزی به جز زبان سرکوب نمی داند. نظام آل خلیفه و آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی مسؤول مستقیم همه جنایت ها و ظلم های رخ داده در بحرین و تاراج ثروت ها و افزایش مالیات علیه شهروندان و توهین مستمر به مردم هستند.

العمل اسلامی از همه شهروندان خواست به تحرکات میدانی خود در آستانه هفتمین سالروز آغاز انقلاب بحرین در 14 فوریه ادامه داده و به فعالیت علیه نظام تا سرنگونی آن ادامه دهند.
همچنین جریان الوفای اسلامی این احکام را عامل تعمیق بحران نظام در زمینه های سیاسی و امنیتی و اقتصادی توصیف کرد.

این جریان خاطرنشان ساخت: همه این اقدامات نشان دهنده تلاش های بی فایده سیاسی نظام است که ناکامی این اقدامات در سال های اخیر به اثبات رسیده است. آل خلیفه نمی تواند به هدف خود در سرسپردگی ملت مقاومت بحرین دست یابد.

الوفای اسلامی تأکید کرد که نظام در برابر استقامت و جهاد ملت بحرین به سرکوب و احکام قضایی انتقام آمیز روی آورده است که بر ورشکستگی نظام دلالت دارد.

این جریان ادامه داد: احکام اعدام و حبس و سلب تابعیت و تبعید نشان دهنده پویایی ملت و آمادگی برای جانفشانی در راه نجات از آل خلیفه است. از ملت می خواهیم به تحرکات مردمی و مقاومتی در آستانه سالروز انقلاب ادامه دهند.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 بهمن 1396 - 10:44:16

دسته بندی :