رای الیوم: ارتش سوریه روحیه عرب ها را در همه جای جهان تقویت کرد

دو شنبه 23 بهمن 1396 - 10:24:7
رای الیوم: ارتش سوریه روحیه عرب ها را در همه جای جهان تقویت کرد

دمشق- الکوثر: روزنامه الکترونیکی رأی الیوم که از لندن منتشر می شود بااشاره به سرنگونی جنگنده اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی در سوریه نوشت: ارتش سوریه امروز توانسته است روحیه عرب ها را در همه جای جهان تقویت کند. دوره حقارت ناشی از تجاوزگری های صهیونیست ها به سوریه ان شاء الله برای همیشه به پایان رسیده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، روزنامه رأی الیوم ضمن تبریک به نیروهای سوری به خاطر دستاورد عظیم نظامی اخیر در سرنگونی جنگنده اف 16 ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: صهیونیست ها با فرض اینکه ارتش سوریه هیچ واکنشی نشان نمی دهد و ابزارهای لازم را در اختیار ندارد، همواره به تجاوزگری در خاک سوریه می پرداخت و نیروهای ارتش سوریه را هدف قرار می داد.
این روزنامه در شماره دیروز خود در اینترنت در مطلبی به قلم عبد الستار قاسم افزود:  اما امروز یک ضربه غیرمترقبه مثل صاعقه بر روی سر صهیونیست ها فرود آمد و آنها را ناچار ساخت همه راهبردهای نظامی خود را که برپایه این تصورغلط تدوین شده بود بازنگری کنند.

به نوشته این روزنامه، به نظر می رسد روسیه روش خود را در سوریه تغییر داده و موشک های ضدهوائی خود را تحت کنترل ارتش سوریه قرار داده است.روس ها از زمانی که موشک های ضدهوائی خود را به سوریه انتقال داده اند هیچگاه نخواسته اند هواپیماهای آمریکائی یا صهیونیستی را هدف قرار دهند.
این روزنامه نوشت: اکنون معادلات نظامی تغییر کرده و منطقه وارد مرحله تازه ای شده است و افق های جدیدی مشاهده می شود. ما فلسطینی ها نباید خارج از این معادله باشیم. باید در وضعیت خود به نحوی بازنگری کنیم که در این درگیری مشارکت داشته باشیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

کانال تلگرامی الکوثرفارسی اینجا


دو شنبه 23 بهمن 1396 - 10:22:49