ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین:

صدها هزار جوان آماده نابودی اسرائیل هستند

یک شنبه 22 بهمن 1396 - 20:40:31
صدها هزار جوان آماده نابودی اسرائیل هستند

تهران - الکوثر: ائتلاف جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین تأکید کرد که صدها هزار جوان آماده جنگ سرنوشت ساز نابودی اسرائیل هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین در پیامی، سرنگونی جنگنده اف 16 رژیم صهیونیستی از سوی ارتش سوریه را تبریک گفت.

این ائتلاف نوشت: این دستاورد کم نظیر سبب شد تا منطقه و نزاع با دشمن صهیونیستی وارد مرحله جدیدی شود که محور مقاومت دست برتر را در میدان های آبی و خاکی و آسمانی خواهد داشت. این محور می تواند معادله بازدارندگی جدیدی را ترسیم کند که صهیونیست ها را در تنگنا و محدودیت گزینه قرار می دهد.

ائتلاف 14 فوریه افزود: حاکمان عرب باید بدانند رژیم صهیونیستی با ضربه زدن به سوریه و مقاومت قهرمان در لبنان درصدد تضعیف امت های عربی و اسلامی است و هر پیروزی که از سوی سوریه و مقاومت محقق می شود به معنای پیروزی برای اعراب و مسلمانان و آزادگان جهان محسوب به شمار می آید.

14 فوریه تأکید کرد که ملت های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان حمایت از نمایندگان خود در مقاومت و مبارزان در مرزهای سوریه و لبنان و همچنین مجاهدان فلسطینی در برابر دشمن صهیونیستی را فریاد می زنند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: صدها هزار تن از جوانان عربی و اسلامی آمادگی کاملی برای مشارکت در جنگ آینده جهت ریشه کن شدن غده سرطانی کاشته شده در پیکر امت های عربی و اسلامی دارند و مطمئنا زمان نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

گفتنی است یک فروند جنگنده اف 16 ارتش صهیونیستی بر فراز منطقه الجلیل سرنگون و چند موشک نیز به منطقه اشغالی جولان شلیک شد.

در پي سرنگون شدن يک فروند جنگنده اف 16 ارتش صهیونیستی، اين رژيم نيروي هوايي خود را به حال آماده باش درآورد.

ارتش صهیونیستی خبر داد که دو خلبان جنگنده پيش از سقوط در شمال سرزمین های اشغالی با چتر نجات از هواپيما بيرون پريده اند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 22 بهمن 1396 - 20:40:11

دسته بندی :