هشدار رسانه ای حزب الله به رژیم صهیونیستی

چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 12:56:50

بیروت- الکوثر: ستاد تبلیغات جنگ وابسته به جنبش حزب الله لبنان با انتشار پیامی ویدئویی به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه دست درازی به منابع گاز لبنان در مدیترانه هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در این پیام که پاسخی به ادعای آویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره تعلق داشتن بلوک گازی شماره 9 لبنان در مدیترانه به این رژیم محسوب می شود هشدار سیدحسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله درباره پاسخ نظامی به هرگونه دست درازی صهیونیست ها به منابع گاز لبنان، با تصاویری از شلیک موشک های زمین به دریا و تصاویر شبیه سازی شده از هدف قرار دادن سکوهای گاز رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه ترکیب شده است.

در این پیام با عنوان «ای صهیونیست ها، تاسیسات شما هدف قرار خواهد گرفت» با اشاره به اتفاق نظر لبنانی ها درباره دفاع از منابع نفت و گاز لبنان تاکید شده است مقاومت لبنان تحت هیچ شرایطی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

در این پیام ویدئویی سخنان سیدحسن نصرالله که در سال 2011 ایراد شده منعکس شده است که می گوید: «هرکس به تاسیسات آینده نفت و گاز در قلمرو دریایی لبنان دست درازی کند، تاسیساتش هدف قرار خواهد گرفت و طرف ما می داند که لبنان توانایی این کار را دارد».

میشل عون رئیس جمهور لبنان ادعای لیبرمن را درباره بلوک گازی شماره 9 لبنان در دریای مدیترانه، تهدید لبنان و حاکمیت آن بر قلمرو دریایی خود توصیف کرده است.


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید

 


چهار شنبه 18 بهمن 1396 - 12:21:53