آماده باش نیروهای مقاومت برای مقابله با تجاوز قریب الوقوع به غزه

یک شنبه 15 بهمن 1396 - 15:41:48
آماده باش نیروهای مقاومت برای مقابله با تجاوز قریب الوقوع به غزه

بیروت- الکوثر: روزنامه «الحیات» نوشت جنبش مقاومت اسلامی (حماس) و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین خود را برای مقابله با تهاجم رژیم صهیونیستی به نوار غزه که پیش بینی می‌شود به احتمال ۹۵ درصد طی ساعات یا روزهای آینده آغاز شود، آماده می‌کنند. 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع فلسطینی موثق به نقل از فرماندهان گروه‌های مختلف فلسطینی از جمله «یحیی السنوار» مسئول دفتر سیاسی جنبش حماس در نوار غزه اعلام کردند پیش بینی می‌شود اسرائیل با بهره برداری از مانورهای نظامی که قصد دارد در جنوب فلسطین اشغالی برگزار کند، به نوار غزه حمله کند. این منابع به روزنامه «الحیات» در غزه گفتند سنوار و فرماندهان دیگر سازمان‌های فلسطینی پیش بینی می‌کنند احتمال تجاوز قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به نوار غزه بیش از ۹۵ درصد است و این تجاوز به احتمال زیاد همزمان با برگزاری رزمایشی صورت می‌گیرد که قرار است فردا با حضور یگان‌های زمینی و هوایی و دریایی اسرائیل و با مشارکت نیروهای آمریکایی در جنوب فلسطین اشغالی برگزار شود. 
به گفته این منابع، حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی به ویژه گروه‌های مسلح فلسطینی نیروهای خود را به حال آماده باش کامل درآورده‌اند و اکثر پایگاه‌های خود را تخلیه کرده‌اند. جنبش حماس نیز طی چند روز اخیر به منظور مقابله با هر رویداد غیرمنتظره امنیتی یا نظامی، موانعی را در امتداد مرزهای نوار غزه ایجاد و نیروهایی را در این مناطق مستقر کرده است. 


برای عضویت در کانال تلگرام فارسی شبکه الکوثر اینجا کلیک کنید


یک شنبه 15 بهمن 1396 - 15:41:9